Nem tudom mennyit jársz arrafele, de miután én heti szinten többször is megfordulok, így abszolút megértem azt, aki az átszállásos metrópótló-metró kombó helyett inkább beugrik a kocsiba és úgy megy be dolgozni.
Ott dolgozom egy utcával beljebb. A metrópótlás nem egy állandósult állapot. Ergo, nem érv.
Már hogy ne lenne? Mint a zebrán, leszállsz és áttolod.
Pont erről beszélek. Ebből a mentalitásból van elegem.
A szent és sérthetetlen gépjárművekeknek 2+2+1+2+2 sáv van a R. és M híd közötti szakaszon.
A bringának jutott egy használható félsáv a R-en, mert kevés a gyalogos, és egy szar az M hídon, amire nyáron minden birka gyalogos rátéved és a túloldalon Budára befelé elfogy és a semmiben ér véget. Ez a kettő összességében foglal el a hidakon egy autós sávnál kevesebbet.
9 v 1 területfoglalás arány.
Erre valaki besértődik, hogy EGY sávval kevesebb lesz cserébe bringával, ahol a bringa amúgy is előnyös jobban átjárható lesz, meg a BKV számára is.
Amit forgalomra nézve csak úgy 10-15-ször több ember használ. Az autókban ülő emberek száma kb. 1,5/kocsi. És ezen marginális mennyiség miatt szopatnak meg egy rakás BKV-t használó embert. Az autó ott kis utcából kicsitbe menne, de azért csesszük csak tele forgalommal.
Na, akkor mi kapjon prioritást? Buszok és bringa.
Majd a reakció erre az egészre az, hogy toljd a bringát, csak hogy a szájbavert kocsinak maradjon 1 szar sáv, amivel székúrják a közösségi közlekedést.
Az igen . Jó lenne végre felébredni, de tényleg.
Az alanyi jogon mindenhova autózás az nem valamiféle mindenek felett álló alapjog.
Más prioritás is van.
Ahogy mondtam a más faszával csalánverés és egy seggel három lovon ülésnek vége.
Tessék eldönteni milyen életet akar valaki élni és valódi árát megfizetni.
Gondolom az V. kerület parkolóhelyet is a kolléga kvázi ingyen kapja...
Nekem meg bazdmeg a bringa tárolásért fizetnek kell a bejelentett lakcímemen.
Tényleg, fasza ez igy?