T
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Néhány dolgot még mindig jobban csinál a komplett autóiparnál. A saját árkategóriájukban USA és EU piacvezetők (évek óta) és még úgy is röhögve lenyomják a konkurenciát, hogy már kaphatók legalább 1 éve az első komolyan vehető "Tesla-killerek".Vajon meddig mehet a csonthülye befektetők hülyítése?
Lassan az Idiocracy film szintjén vagyunk...
Az persze majd amikor kideről erről és a világ stártáp mániájáról, hogy a nagy büdös semmi van mögötte, akkor persze mindenki érezni fogja a reccset.
Akkor nézd meg az RTL-es cápás befektetős show baromságot. Marson akar valaki kertészkedni és ez már sztártáp...Vajon meddig mehet a csonthülye befektetők hülyítése?
Lassan az Idiocracy film szintjén vagyunk...
Az persze majd amikor kideről erről és a világ stártáp mániájáról, hogy a nagy büdös semmi van mögötte, akkor persze mindenki érezni fogja a reccset.
Nocsak, a Daimler is vertikalizálni akar. Kicsit elkéstek vele.Néhány dolgot még mindig jobban csinál a komplett autóiparnál. A saját árkategóriájukban USA és EU piacvezetők (évek óta) és még úgy is röhögve lenyomják a konkurenciát, hogy már kaphatók legalább 1 éve az első komolyan vehető "Tesla-killerek".
Illetve amióta létezik, de legalábbis a Model S óta temetik a céget ("lufi" meg "hülye befektetők" stb stb).
A piacvezetőségük, az értelmesen csinált vertikalizációjuk (sokkal kevesebb beszállítójuk van, mint egy átlag autógyárnak, ugyanis rengeteg mindent házon belül fejlesztenek és gyártanak) és a "szerencsés" politikai környezet miatt imádják a befektetők.
Legalább 5 éves előnye van a Teslának mindenki máshoz képest EV know-howban. Talán a feltörekvő (/"prémium") kínai modellektől kéne tartaniuk.
A tipikus jelenkori autógyártó fő kompetenciája az autó gyártása, piaci bevezetése (és az ezzel járó töméntelen adminisztráció) és a dealerhálózat fenntartása. A fejlesztések túlnyomó többsége már rég a beszállítóktól jön (kivétel a Tesla)....ezen a gyakorlaton változtatnak az új, kifejezetten elektromos modellekhez tervezett, 2024-től gyártani tervezett MMA és MB.EA platformokkal: ezekbe már teljes egészében házon belül tervezett hajtásrendszer kerül. Schaefer szerint arról még nem döntöttek, hogy a gyártást is házon belül oldják-e meg.
Aztakurva.Így lesz egy büntetőfékezésből kis híján tömegszerencsétlenség
Az M1–M7 közös bevezetőjén rögzített a közút kamerája egy négyes karambolt.index.hu
Így lesz egy büntetőfékezésből kis híján tömegszerencsétlenség
Az M1–M7 közös bevezetőjén rögzített a közút kamerája egy négyes karambolt.index.hu
Én ezt simán letöltendőt is adnék.Egyszerűen nem értem ami történik. Illetve hogy miért.
Azon túl Így lehet pár másodperc alatt többmillió forintos, kimenthetetlen kártérítési és büntetőpert húzni a nyakadba.
Erre nincsenek szavak, mekkora agyhalott vadbaromnak kell lenni, hogy büntetőzz az ország valszeg legforgalmasabb útszakaszán a belső sávban...Aztakurva.
Az igen.A helyiek elmondása szerint, egy emelkedőre vezették az elszabadult, rakott tehervonatot, ahol megállt. A szlovákok nem tudtak magyarul, eleve későn szóltak és így nem is tudták elmondani rendesen, hogy mi a baj.
Majdnem összement az IC-vel, mert csak úgy, a semmiből megjelent egy mozgó rakott tehervonat.
De a vonat után jöttek gk-val a szlovák vasutasok és rendőrök.
Nagy szerencse volt, a magyar vasutasok hárították a bajt.
Huszonöt kilométer után, Magyarországon tudták megállítani az elszabadult szlovák tehervonatot
A vonat a szlovák oldalon önkényesen elindult, mozdonyvezető nem volt rajta.telex.hu
Hét igen, az a fránya gördülési ellenállás, meg a tehetettlenség.Az igen.
Viszont ez jól mutatja mennyire jól tartja sebességét egy vonat, ha megindult.
Nemrég volt erről szó.
Filmbe illik....Hét igen, az a fránya gördülési ellenállás, meg a tehetettlenség.
Ebben az esetben a rakomány 2200 t volt és kb. 40 km/h-val is suhant, a lerakott fékező sarukat egymás után kidobálta.
Ja, én nem vagyok és nem is voltam vasutas, sem MÁV alkalmazott.
Hogyan néz ki egy ilyen?a lerakott fékező sarukat egymás után kidobálta.
Digitális határátmenet van, automatikusan fordítja a rendszer az üzeneteket.Hogyan néz ki egy ilyen?
Azért az komoly, hogy egy határ menti régióban senki sem tudja a másik nyelvét, vagy egy közös (pl. angol) nyelvet... Ha nincs esemény, akkor nem is kommunikálnak soha?
Digitális határátmenet van, automatikusan fordítja a rendszer az üzeneteket.