Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hülyék ezek?
A magyar állam ajánlata a BUD többségi tulajdonrészéért: négymilliárd...
A magyar állam 51 százalékos tulajdonrészt szerezne a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető cégben.iho.hu
Ennyi pénzből egy teljesen új repülőteret lehetne építeni, mondjuk egy BP Kodály Zoltánt!
Ide:
Kezdetben egy, aztán két kifutópályával!
https://simpleflying.com/warsaw-solidarity-airport/
Kilencmilliárd Euróba kerül ez Warsóban:
Miért? Benned tényleg felmerült, hogy a köz érdekében akarják visszavásárolni? LoLIndex:
Miért kellett eladni, ha most vissza akarjuk vásárolni?
A BUDAPEST AIRPORT RÉSZVÉNYEINEK 75 SZÁZALÉKÁT ÉS AZZAL EGYÜTT AZ ÜZEMELTETÉSI ÉS VAGYONKEZELÉSI JOGOKAT IS 2005 DECEMBERÉBEN ÉRTÉKESÍTETTE A HATALMON LÉVŐ KORMÁNY.
Az ügylet illeszkedett a baloldali kormányok állami vagyon privatizációját előtérbe helyező neoliberális gazdaságpolitikájába, amelynek során több pénzintézet, az energiaszektor stratégiai elemei, Mol-részvények, Antenna Hungária, MÁV Cargo, MALÉV mellett a repülőteret is külföldi tulajdonosoknak adták el. A vevő a londoni Heathrow repülőteret is üzemeltető cég, a tranzakció ellenértéke 464,5 milliárd forint volt. Az akkor ellenzékben lévő mai kormánypártok a kezdetektől elhibázott lépésnek minősítették a repülőtér privatizációját, mondván annak hosszú távú stratégiai szempontok miatt állami irányítás alatt kellene maradnia. Annak, hogy a privatizáció idején csak a vevő rendelkezett hosszú távú vízióval, amit a koncessziós szerződésben érvényesíteni is tudott, bizonyítéka az a kitétel, amely szerint új utasforgalomra alkalmas repülőtér 75 évig nem épülhet a Liszt Ferenc Repülőtér száz kilométeres körzetében. Ez azt jelenti, hogy a magyar kormány nem teheti meg ugyanazt, amit a lengyel kormány tesz, akik 2028-ra tervezik átadni a Varsó közelében zöldmezős beruházásként épülő, Szolidaritás Közlekedési Csomópont (Centralny Port Komunikacyjn) névre keresztelt repülőteret, amely éves szinten 40 millió utas fogadására lett tervezve és ezáltal a régió legnagyobb légikikötője lesz.
Tehát ki a hülye? Csak nem az, aki ilyen szerződést aláírt?
Persze, hogy az. De miért akarják visszavásárolni. Csináljanak egy brutális értékcsökkentést (este és reggel hat közt + hétvégén tilos a repülés, amikor szabad, akkor is csak brutális zaj és környezetvédelmi neormákat betartó gépekkel). Vagy legalábbis lebegtessék be ezt, mint tervezetet, aztán ha a BUD tulajai hajlandók elállni ettől a kitételtől (75 év/100 km), akkor éljenek. Mi meg építünk egy újat!Tehát ki a hülye? Csak nem az, aki ilyen szerződést aláírt?
Köz érdekében?Miért? Benned tényleg felmerült, hogy a köz érdekében akarják visszavásárolni? LoL
Nem is értem, hogy mi a fsznk álltam én le Veled diskurálniKöz érdekében?
Majd lezárják és Lölö családi gyorsulási versenyt rendez rajta?
Vagy házi lóverseny lesz a füvön?
Vagy fácánvadászat?
Szerintem nem lesz belőle magánrepülőtér.
Amikor eladtátok és bezsebeltétek a suskát, akkor még csak fel sem merült bennem, hogy a befolyó összeget az igaz magyar hazafiak a köz érdekében hasznosítják.
De az sem merült fel, hogy a Heathrow repülőteret is üzemeltető cég jótékonyságból üzemeltette a repteret. Ráadásul szégyen ahogy működik, mindig szégyenlem magam, ha egy jobb helyrőlhazajövök.
Az viszont felmerült bennem, hogy ha valamilyen módon Bécset megszerezte volna a Heathrow repülőteret is üzemeltető cég, akkor a pestit ellehetetlenítené.
Még így is lehet ezzel gond.
off: Azt hallottam, hogy az angol rendőröket kezdik lecserélni bevándorló hátterűekre, hogy ne legyen gond, amikor verni kell az angolokat.
Will the British never, never, never be slaves?
Ha esetleg lesz egy visszavonulás e-auto fronton akkor az nekünk eléggé fog fájni, kb mindent egy lapra, az akkugyárakra tettünk fel.
Akkor ez ugye a kerékpárokra és elektromos rollerekre is vonatkozik, meg a buszokra? És kész a reggeli totál káosz munkába menéskor.
Persze Geriék ugyanezt akarják...
Yutong fogja vinni a tendert mert olcsóbb az ajánlata.Az Ikarus és a Yutong csapott össze a lengyelországi Wałcz villanybusz-tenderén | Magyarbusz [Info]
A lengyel piacon történő kitartó próbálkozásainak köszönhetően az Ikarus nemrégiben bezsebelhette az első újkori, szerződéskötésig eljutott tendergyőzelmét,magyarbusz.info
Ha esetleg lesz egy visszavonulás e-auto fronton akkor az nekünk eléggé fog fájni, kb mindent egy lapra, az akkugyárakra tettünk fel.
https://telex.hu/gazdasag/2023/09/2...vonal-meszaros-v-hid-kina-biztositoberendezes
Haha.
Mivel én is írtam alá titoktartásit erről a szarrol, csak nem cafolom a dolgot.
Legalább kormányozni tudnak.
Hát, nem úgy van hogy ott az oroszokkal építettek kínai hitelből és arra a vonalra az Alszom szállítja a bizbert egy szerb céggel közösen?Inkább az a durva, a határ másik oldalán ugyanezek a kínai cuccok simán üzemelnek, építés alatt vannak, amiért itt hisztiznek.
Tehát az átjárhatóságot pont azzal baxák el, hogy ideát meg más lesz...
Hát, nem úgy van hogy ott az oroszokkal építettek kínai hitelből és arra a vonalra az Alszom szállítja a bizbert egy szerb céggel közösen?
Iszen mán a BB vasút építésével is leálltak magyar oldalon.Ugye azt amúgy tudjatok, hogy a Budapest Belgrád vasút teher forgalmi része itt fog majd vegzodni
Iszen mán a BB vasút építésével is leálltak magyar oldalon.
Meg amúgy ezt tényleg ha az ember józan paraszti ésszel nézte és nem aktivistaként, akkor évekkel ezelőtt beláthatta. Az infrastruktúrától kezdve a töltési problémákon-hatótávon át a javítás és elöregedés kérdéséig egyszerűen nagy léptékben a delejesek kurvára nem versenyképesek állami hátszél nélkül. Akárcsak a ződenergia. Még akkor sem, ha a full retard szabályozói környezet fokozatosan hozzádrágítja a belső égésűeket a delejwagenekhez. Persze minden héten ott van a kötelező most aztán tényleg áttörés jött az akkumulátortechnológiában hír, csak valahogy abból sosem lesz sorozatgyártás.Nekem rohadtul nem fog fájni. A gyár nem az enyém, egyetlen forintot sem termel nekem, az ottani munkaerő is tud máshol dolgozni, elektromos autót pedig jó ideig nem akarok, ha egyáltalán.
Autót pedig továbbra is fognak venni az emberek, így maximum azok a gyárak fognak vele pofára esni, akik ezt fullba kezdték el tolni, de amúgy piaci-keresleti alapon nem lennének versenyképesek.