Megjegyzem a betelepülő gyárak igen negatív kritikával érintették a hazai vasúti vonalak kritikán aluli színvonalát. Legalább 3000-3500 km pályaszakaszt kellene rendbevágni és új szakaszokat építeni. A paks-2 gyakorlatilag benne volt az új korrekciós vonal a hiddal egyetembe.... mert számoltak egy "déli" nyomvonalal Szeged felé.... csak akkor a Byd még nem tűnt fel meg a Pécsi berúházás lehetősége....Magyarán lehagyták a vasuti összeköttetést egy olyan hídról, aminek a közelében egyébként sincs semmilyen vasút?
Elképesztő hiba!
Érdekes módon ez a Lánchíd esetében fel sem merült amikor haladár módon kerékpáros hiddá minősítettek át, hogy naponta 5 kerékpáros fog rajta nagy büszkén áthaladni, és kár erre egy hídnyi kapacitást elbaszni, miután még fel is újították 30 milliárdból. Vagy a Nagykörúti, Üllői úti kerékpársávoknál, amit gyakorlatilag senki sem használ, csak van, mint a Déli Vasúti híd 3. vágánya, ami a híd végén egyszer csak véget ér. De legalább van. Majd egyszer lesz ott vasút is amibe csatlakozik.
Bravo így csak előre....