A baj ott kezdődött, amikor az autónál a divat és lifestyle lett mérvadó, nem a hasznosság. Pl. a mai napig nem értem az egyterűek kihalását és a suvok, de főleg a suv coupék térhóditását.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Milyen technológiai előnyre? Mert ezt szokták mondani a Zöldek, de hasznot nem látom. Ahogy fent a motoroknál leírták, egy bizonyos pont fölött már értelmetlen, mert a belefektetett energia, ár, a másik oldalon nem hoz hasznos eredményt. Ráadásul megfojtja az ipart, mezőgazdaságot. Mivel az emberek árérzékenyek, mki kiszervezi külföldre a tevékenységet, ahol lazább szabályozás van vagy kész termékeket exportál európai termelés helyett. Ráadásul ezek a hosszabb szállítási útvonalak magasabb karbonlábnyomot jelentenek.Ha ügyesen csinálnák, akkor szert tehettek volna technológiai előnyre. De nem ügyesen csinálják.
Ember tudod te melyik Defenderről írod pl, hogy nem ázik be???Továbbra sem válaszoltál, hogy mitől lett konkrétan rossz.
Rossz, mert nem ázik be? Vagy, mert olyan dolgok vannak benne, amik mai 'extrák'? Mert nem rohad?
Neked van Cabrio Golfod, ha jól emlékszem, nem?Éppen nèztem egy tesztet a YT-n, 1968-ból az akkor új bmw 2002-ről. Egyszerű technika, mégis tiszta vezetési öröm. Nekem annál több kocsi nem is kellene, ha arozsda ellen levèdik azonnal vétel után. 100 le, 1 porlasztó, elől tàrcsa, hátul dobfék, csodálatos kilátãs körbe minden szenzor nélkül. Igen, fejtámla kellene.
Vagy egy 1984 Golf 2 gti. Az már eredetileg se rozsdàsodott.
Fogyasztás nem èrdekel....
Ember tudod te melyik Defenderről írod pl, hogy nem ázik be???
2018-ig ez volt a Defender:
2019-ben már ez:
Érzékeled a két fotó közötti különbséget? Munkaautóból plasztik fasz. Már csak így látszatra is… Érzékeled, hogy ez a Def gecire nem fog hosszú évekig elzötykölődni ahol az előző? Van fogalmad arról, hogy hova tűnt a kézi váltó, difizárak, felező… hova lett az extrém sok szart kibíró hajtáslánc? Dehogy van baszd meg, agyatlanul irogatsz nekem itt, mert bele vagy buzulva, hogy jajdejómertbrit és g*cizel itt velem értelmetlenül okoskodva. Közben meg IQ nuku és ha a Def véletlenül nem brit lett volna, akkor nem b%szakodnál velem egy napja…
Részemről ezzel pontot is tennék az értelmetlen beszélgetésre ebben a témában.
Ps. Vagy 10 éve úgy húztam fel egy offroadozgatás közben felborult Defendert trélerre, hogy áthúztam a spanifert az első lökhárítón kétszer, a másik felével ugyanezt tettem a Wrangler hátsó lökhárítóján és csá. A mostani Def-en ezt megtenni sem tudnám, de jobb is, mert így az autón marad az 1800 €-s műanyag szar, amit lökhárító helyett tettek fel rá…
Igen.Neked van Cabrio Golfod, ha jól emlékszem, nem?
Figyumár, az megvan, hogy én nem defenderről beszélek, hanem Ineos Grenadier-ről?Ember tudod te melyik Defenderről írod pl, hogy nem ázik be???
2018-ig ez volt a Defender:
2019-ben már ez:
Érzékeled a két fotó közötti különbséget? Munkaautóból plasztik fasz. Már csak így látszatra is… Érzékeled, hogy ez a Def gecire nem fog hosszú évekig elzötykölődni ahol az előző? Van fogalmad arról, hogy hova tűnt a kézi váltó, difizárak, felező… hova lett az extrém sok szart kibíró hajtáslánc? Dehogy van baszd meg, agyatlanul irogatsz nekem itt, mert bele vagy buzulva, hogy jajdejómertbrit és g*cizel itt velem értelmetlenül okoskodva. Közben meg IQ nuku és ha a Def véletlenül nem brit lett volna, akkor nem b%szakodnál velem egy napja…
Részemről ezzel pontot is tennék az értelmetlen beszélgetésre ebben a témában.
Ps. Vagy 10 éve úgy húztam fel egy offroadozgatás közben felborult Defendert trélerre, hogy áthúztam a spanifert az első lökhárítón kétszer, a másik felével ugyanezt tettem a Wrangler hátsó lökhárítóján és csá. A mostani Def-en ezt megtenni sem tudnám, de jobb is, mert így az autón marad az 1800 €-s műanyag szar, amit lökhárító helyett tettek fel rá…
Figyumár, az megvan, hogy én nem defenderről beszélek, hanem Ineos Grenadier-ről?
Azt akartad írni, hogy indiai?véletlenül nem brit lett volna
Budapesten… ellenben fél Európa az említetteket nyüstöli… én meg ezt látom. Jaaah meg, hogy utána az eldobált millió km-es autók megérkeznek soha nem volt taxiként X milliókért és elkezdődik a micsoda szarok ezek észosztás. Én meg ezt látom.
Talán benzinnél, a Dieselt meg betiltani B jogsival vezethető kategóriában. A még oly részecskeszűrt vadiúj dízel mögött is dugulni kezd az orrom azonnal...Nagyjából az EURO5 magasságában kellett volna megállni a normákkal egy időre:
Minimális amit nyerünk felette vele, és feleslegesen bonyolítja, drágítja a járműveket.
Már írtam egyszer, én most is tudok rendelni a gyárból olyan nyergesvontatót, ami forgalomba nem kerülhet EU-ban, tehát ilyen bánya, reptér használatra lehet csak. Viszont ezekben nincs sem AdBlue, sem DPF, se EGR semmi, nyersen a motor, a szükséges érzékelőkkel. Na ez a 12,4 literes motor tud EURO4-et minden sallang nélkül, és vagy 20k EUR-al olcsóbb is, atom megbízható..
Feladjuk a kiváló minőségű, megfelelő áron termelő képességünket, mindenféle hibbant, álzöld, populista intézkedéssel, kiszolgáltatva magunkat.
Egyre inkább azt látom, hogy az EU egy kamu spirálban van, köszönhetően az évtizedekig tartó néphülyitésnek, és az “elit” nem tud kijönni belőle arcvesztés vagy népharag/leváltás nélkül, csak egy háborúval
Ugyanaz a munkaköröd, tapasztalatod? Én is többet keresek, de elő is lettem léptetve... Érdekel, hogy az eredeti felvetésemre sikerült-e válaszolni....Nekem 2014-hez képest, 5-6x a fizu
A kor szintjén az alapvető elvárásokat kapod. Carplay nélküli új autót biztos nem vennék, az nulla forintot ér... még szereltessek bele meg esetleg veszítsek garanciát, vagy tappancsozzak mint az állatok?Mindenki döntse el, hogy szar vagy sem, de hogy nem ugyanazt kapod 10m-ért, mint 2014-ben, az is biztos.
Nnnna ez miatt tudnék irigy lenni! Nálam az egyik legnagyobb királyság az I-es Cabrio! További kellemes kilométereket kívánok vele nektek!Igen.
Életem első és egyetlen vadiúj kocsija:
Fehér Golf 1 Cabrio,1990/9,98le, automata,3.tető,2. kipufogó, 146000km.Nincs ABS, nincs légzsák, nincs klima, nincs elektromos ablak, tető viszont elektromos, központi zár van.
Érdekes módon a rozsda nem téma, pedig fel voltam készülve, hogy komolyabb hegesztés lesz.
Motorral soha nem volt baj, felfüggesztéssel többször a szar utak miatt. 3 évig napi autóm volt, akkor ment bele ca 50000km.Voltunk vele Angliában, Olaszban, Franciaországban. Autópályán 130 felett nagyon hangos, országúton ideális. Aztán 2.kocsi lett. Most a lányom használja, évi 2500km-t fut.
Szabadban áll újkora óta
Persze, hogy nem, azóta 3x váltottam munkahelyet, nem éri meg egy helyen dolgozni sokáig, nem emelnek sosem akkorát, mint amekkora fizetés emelkedést el tudsz érni munkahely váltással.. 1-2 kivétel van csak, meg a saját vállalkozás.Ugyanaz a munkaköröd, tapasztalatod? Én is többet keresek, de elő is lettem léptetve... Érdekel, hogy az eredeti felvetésemre sikerült-e válaszolni....
Persze abszolult így van, de szerintem manapság nincs már új autó kijelző és CarPlay nélkül, különösen a GSR2 óta, mindenféle rendszerhez kell a kijelző, digit műszerfal.A kor szintjén az alapvető elvárásokat kapod. Carplay nélküli új autót biztos nem vennék, az nulla forintot ér... még szereltessek bele meg esetleg veszítsek garanciát, vagy tappancsozzak mint az állatok?
Most megnéztem, mi a fene is az a CarPlay...Persze, hogy nem, azóta 3x váltottam munkahelyet, nem éri meg egy helyen dolgozni sokáig, nem emelnek sosem akkorát, mint amekkora fizetés emelkedést el tudsz érni munkahely váltással.. 1-2 kivétel van csak, meg a saját vállalkozás.
Lehet félre értettelek, hogy mire célzol, mert nekem nagyon természetes amint feljebb írtam, nem pedig az, hogy valaki marad egy munkakörben 10 évig.
Persze abszolult így van, de szerintem manapság nincs már új autó kijelző és CarPlay nélkül, különösen a GSR2 óta, mindenféle rendszerhez kell a kijelző, digit műszerfal.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..