1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

MiG PAK DP

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - Phoenix által indítva @ 2017. július 24..

  1. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A MiG-41 kapcsán olyan kinyilatkozások vannak, hogy képes legyen az űr határán repülni, M4.0 feletti sebesség, stealth képesség és egyéb marhaságok kombinációja.

    Egy új és karcsúbb AAM is beleférne, mert ma már szerintem semmi nem indokolja az R-33 L/D arányát és aboszlút tömegét sem. Meteor féle megoldás az, amivel bődületes HMZ lenne elérhető és egy MiG-31 akár 8 db-os vihetne belőle, amire honi légvédelmi vadászként CM ellen elvi szinten lenne értelme is.

    Az M4.0 sebessége, stealth és egyéb ökörségeknek kb. semmi. Egy ráncfelvarrt MiG-31 bőven jó lenne, ahogy a Super Hornet is bevált. Fényesen.

    Persze azt az oroszoktól márt megszoktunk, hogy nagyotmondásban világbajnokok és képesek teljesen értelmetlen hülyeségeket csakazért is végigvinni. Lásd Kirv és Typhoon osztály, mert a szovjet törpének kell a legnagyobbnak lennie és a szovjet órának a leggyorsabbanak...
     
    tonyo, fishbed and Nagy Csaba like this.
  2. boki

    boki Well-Known Member

  3. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Az is marad.
     
  4. boki

    boki Well-Known Member

    Ha már bekapcsolódott az UAC is, szerintem ezt fogják tolni a Szu-57 helyett.
     
  5. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    Tolhatják,fujhatják-nincs rá pénzük.Igazábol sorozatgyártásra ipari bázisuk se.
     
    Nagy Csaba and Roni like this.
  6. Nemerson

    Nemerson Well-Known Member

    Nincsen ipari bázisuk, náluk a veteményesből nőnek a nagy repülőgépfák és onnan szüretelik az érett gépeket.
     
    misinator likes this.
  7. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Ha lenne ipari bázisuk nem jegelték volna a Szu-57-est.
     
    Nagy Csaba, Roni and gacsat like this.
  8. megazez

    megazez Well-Known Member

    Tudjuk, hogy az oroszoknak soha nincs semmilyen ipara, aztán mégis ők járnak fel az űrbe....
     
  9. tonyo

    tonyo Well-Known Member

    Egy kis trollkodás. Inkább fogjanak össze a kínaikkal. A terveket megosztani (átadni). A hajtóművön kívül meg egy két apróságban szálljanak be. Plusz némi szakikkal ha a szükség úgy kívánja. 2-3 év múlva várják meg az első kézelfogható eredményt. Egyébként nem is értem hogy 5 generációs szinten vagy e felett miért nem állnak össze a kis kínaikkal.
     
    Roni likes this.
  10. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  11. blogen

    blogen Well-Known Member

    Oroszország láthatóan nem képes érdemben fejleszteni a haderejét, részint a jelentős technológiai elmaradottság (ez jóval több már mint gyártástechnológiai, a k+f háttér is fejlettlen), a pénzhiány és a kevéske forrás eszement pazarlása miatt. Az USA, finanszírozási lehetőségeket megtörni akaró embargós politikája elsöprő győzelmet aratott, az oroszok saját hülyeségével karöltve tartósan a másodvonalban tartja ezt a hatalmat.
     
  12. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    Sojuz az 50es évek technológiája,némileg korszerűsitve.A 70es évek amerikai technológiai szintjén vannak kb. ipari szinten.Ez elég a Su27 leszármazottak sorozatgyártásához-ami az F15A ipari technológiai szintje.F22/35 technológiai szintjét nem képessek ipari szinten produkálni-anélkül meg nincs sorozatgyártás.Nincs pénzük a megfelelő ipari tecnológia kiépitésére.A Tu154óta még egy versenyképes polgári utasszállitót sem tudnak öösszehozni.Mi38 helik 20éve kinlódnak,mert nincs sorozatgyártásérett orosz hajtómű hozzá,soroljam még?Nem szebed lebecsülni az oroszokat-de túlbecsülni sem kéne őket.
     
  13. Nemerson

    Nemerson Well-Known Member

    Csak megkérdezem honnan tudod milyen technológiai szinten vannak, bejáratos vagy a kutatointézeteikbe? Utasszállítók: MS21, Superjet 100, ott van még a IL96, TU214. Az usa még mostanában is vett rakétahajtóművet a muszkáktól . Az F35 F22 a csúcsszuper lopakodó technológiájával szerintem nagy lebőgés lesz, emlékeztetőül amikor a nato szétbombázta Szerbiát a szerbek lelőttek egy csúcsmodern lopakodo F117 et ez majdnem 20 éve történt.
    A székely hős- aki legyőzte a szupertechnikát



    Az oroszok nem fektetnek akkora hangsúlyt a lopakodó képességekre mivel nem tartják olyan fontosnak, szerintük a manőverezőképesség, a sebesség és a rádióelektronikai és optikai zavarás a fontosabb és a radarjaik nagyon is látják ezeket a "láthatalan" csodamasinákat.
     
  14. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    @Nemerson ezek az érvek lehet jó működnek a Nők Lapja Fórumon, de itt ez kevés lesz.
     
    Nagy Csaba, endre, Roni and 2 others like this.
  15. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Feltételezem, hogy ez a gép valamilyen MIG-31 utód lenne, csak hát annak ugye minek lopakodnia...
    A Szu-57 pedig más jellegű gép, annak ez nem helyettesítője és ez fordítva is igaz. A fő bibi viszont az, hogy nincs rá pénz.
     
  16. blogen

    blogen Well-Known Member

    Az általad felsorolt típusok problémáiról oldalakat lehetne megtölteni Nemerson és egyre gyakoribb a különféle részegységek fejlesztésének az el- vagy lemaradása. A szovjet időkben a kutatóintézetek legalább működtek, míg most se fejlesztés, se minőség! Csak példa:
    https://www.flightglobal.com/news/articles/irkut-confirms-need-to-reinforce-mc-21-wing-436051/
    https://www.aviation24.be/airlines/...ityjet-with-sukhoi-superjet-100-aircraft/amp/
    https://www.aeroinside.com/incidents/type/su95/sukhoi-superjet-100-95
    etc...

    Ott a félkész PakFa leállítva, szóval jöjjön a Dp!
     
  17. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    A vakhit nem legyőzhető érvekkel.Csak a keserű tapasztalás rengetheti meg-esetlegessen
    Ezen utasszállitók hol vannak alkalmazva?Milyen példányszámban?Az Embraer gépekböl több van üzemben a világpiacon,mint az emlitett orosz gépekböl.
    Egyébbként tévedsz.A Szuhoj már a 80nas években javasolt a Tu22M leváltására egy lopakodó közepes bombázó tervezetét rendszeresitésre-de elvetették az ipari problémák és az ára miatt.Vagy nézz utána a T4MS200 stratégiai bombázó tervezetnek,ami szintén a lopakodóképesség figyelembevételével készült-a 70es(!) években gondolkodtak el rajta.Maga a matematikai model,ami alapján a lopakodokat tervezték az amik-orosz eredetű.A kutatóintézetek elméleti tudása nem azonos a gyakorlati ipari sorozatgyártási lehetőségeivel
     
  18. tonyo

    tonyo Well-Known Member

  19. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Szerintem is. A Szu-27 (és leszármazottai) egy eléggé exkúziv kategória, kéne mellé egy F-16 szerű igásló is.
     
    tonyo likes this.
  20. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    Papiron belekeztek a MiG I2000 programba,export könnyűvadásznak szánták-aztán nem lett belőle semmi
    [​IMG]
    [​IMG]
    Vagy a szintén csak fantáziarajzig jutott MiG39
    [​IMG]
     
    tonyo likes this.

Ezen oldal megosztása