Azt hiszem Molni nem értetted amit írok. A britek illetve a GEC Marconi lenyilatkozta, hogy kb. 70 mérföldről érzékelte a lokátoruk a B-2-t. Az USAF válaszolta, hogy volt rajta RCS növelő. (Persze, hogy volt rajta, minden gépükön hurcolják, természetes). Nos ezután csend lett mindkét oldalon. Egyértelmű, számomra, hogy ha DZ osztálya észlelte az F-117-est, és a B-2est, valamint a britek lokátorai is, mindkét "lopakodót", akkor az újabb orosz lokátorok is, különösen azok amelyeket a jugo konfliktus után moderinzáltak, állítottak rendszerbe.
Senki sem vonta kétségbe, hogy lesz/van vontatott csali, meg ott van akár infracsapda, akár a radarzavaró csíkok..
ebben semmi összemosás nincs.
Az Nyeva lőtávolságát, meg HMZ-jét emlegetni azért technokrata dolog, mert ZG meg többen is azt írták, hogy miért vagy meggyőződve, hogy a B-2 csak azon a magasságon repül(t) amely szinte a szolgálati csúcsmagassága. sok-sok ok lehet, hogy a személyzet lejjebb ereszkedik. (nincs bizonyiték a tényleges repült magasságra, nem hozta az USAF a bevetés karakterisztikáját.
Dudi és közted lévő eszmecserében Én nagyon nem vagyok benne biztos, az AIM-120 orrába lévő lokátor egyáltalán képes alacsony érzékelhető repülőgép befogására (tudom, nem a pálya elején) de én még 1-2 km-re sem vagyok benne biztos, a mérete, és az jeladó viszonylagos gyengesége miatt. Alacsony érzékelhetőségű gép ellen a SARH irányítást (akár kombinálva a végén infravörös közelségi gyújtóval) léraknál és légiharc rakétánál is biztosabbnak érzem 5. gen gép ellen. Más kérdés, hogy L-L-ben, halott úgy SARH irányítású rakétával harcolni, mikor be kell folyamatosan sugárzni az 5. gen gépet.. Igen az L UHF/VHF hullámhosszok valamint a infravörös és ultraibolya tartomány is fontos lesz szerintem mert ezekre nem terjed ki a Stealth felépítés.