Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez egy U2 fülkéje
Na brávó, jól odafigyeltem én is, csak akkor vettem észre a szarvkormányt mikor már elküldtem az üzenetet ...
Talán azért mert nem echte kínai fejlesztésű hanem az izraeli Lavin alapul, ezért angol nyelvű az LCD meg a HUD. A Szu-35-ben meg azért orosz mert az meg orosz fejlesztés. De nem azért mert technikailag nem lehetne megoldani a kínai kijelzőt, mert a saját gépeikben megoldják. És nem is azért mert a kínai jelek a plusz 5-6 vonásukkal annyira bonyolultak lennének, hogy a kínai pilóta egy éles kanyarban csak bámulná a jelet és nem fogná fel mit ábrázol.Oké, köszönöm, rendben, vagyis echte kínai tervezésű és gyártású gép a kínai légierő használatában (amit még nem is exportáltak sehová), és mégse kínai írásjeleket használnak. Lehet gondolkodni hogy vajon miért is van így ...
Miért szeretik a botkormányt elöl középre tenni? Olyan, mintha repülés közben folyamatosan a farkadat markolásznád. Persze ez nem természetellenes mozdulat, de mégiscsak kényelmesebb lehet egy botkormány a jobb oldaladon ahol a kezed rendesen magad mellett van és a tested nem csavarodik a középre előre nyúlás miatt. Úgy mint az F-16-ban. Most kábelen megy minden, semmivel nem bonyolultabb egyik helyre tenni valamint, mint egy másikra.
Ennek részben történeti okai vannak tudtommal nagyon kevés olyan gép van, ami sidestickes. Rafale, F-16, F-35, F-22 és kb. ennyi jut eszembe. Eleve a működési elv sem mindegy...Miért szeretik a botkormányt elöl középre tenni? Olyan, mintha repülés közben folyamatosan a farkadat markolásznád. Persze ez nem természetellenes mozdulat, de mégiscsak kényelmesebb lehet egy botkormány a jobb oldaladon ahol a kezed rendesen magad mellett van és a tested nem csavarodik a középre előre nyúlás miatt. Úgy mint az F-16-ban. Most kábelen megy minden, semmivel nem bonyolultabb egyik helyre tenni valamint, mint egy másikra.
Jobb és balkezeseknek is kényelmes...Miért szeretik a botkormányt elöl középre tenni? Olyan, mintha repülés közben folyamatosan a farkadat markolásznád. Persze ez nem természetellenes mozdulat, de mégiscsak kényelmesebb lehet egy botkormány a jobb oldaladon ahol a kezed rendesen magad mellett van és a tested nem csavarodik a középre előre nyúlás miatt. Úgy mint az F-16-ban. Most kábelen megy minden, semmivel nem bonyolultabb egyik helyre tenni valamint, mint egy másikra.
Ezt pont nem hiszem, mert a középső botkormányok jobbra csavarodnak, jobb kézre vannak optimalizálva. Tényleg, mi van a balkezes pilótákkal? Kapnak fordított botkormányt vagy mint a gyalogságnál, megtanulnak jobb kézzel "lőni"?Jobb és balkezeseknek is kényelmes...
Harcigépeken nem mindegy, már az izraeliek is morogtak az F-16 sidestck-je miatt hogy pl. sérült jobb kéz helyett ezt hogy lehetne bal kézzel vezetni?! Harc közben pedig előfordulhat, hogy sérül a harcos, és ha az F-16 pilótája jobb kezén sérül meg, akkor marad a katapultálás, egy középső botkormányos gépet bal kézzel még van esély hazarepülni.Miért szeretik a botkormányt elöl középre tenni? Olyan, mintha repülés közben folyamatosan a farkadat markolásznád. Persze ez nem természetellenes mozdulat, de mégiscsak kényelmesebb lehet egy botkormány a jobb oldaladon ahol a kezed rendesen magad mellett van és a tested nem csavarodik a középre előre nyúlás miatt. Úgy mint az F-16-ban. Most kábelen megy minden, semmivel nem bonyolultabb egyik helyre tenni valamint, mint egy másikra.