Azt a hajtóművet amit 30-as típusnak hívnak, valamilyen kezdetleges formájában már évekkel ezelőtt láttam földön próbapadon nyél gázon járatva.
Lehet hogy azóta minden elemét 100% ban kicserélték, de ha már be van építve egy gépbe, ami egyébként nem egy 4 hajtóműves teherszállító gép, hanem egy 2 hajtóműves PROTOTÍPUS állapotban lévő T-50/Szu-57, amely még kezdetlegesebb stádiumban van, mint a Kínaiak J-20-a, amelybe NEM MERIK használni a saját hajtóműveiket sem elővigyázatosságból, akkor szerintem nem raknak be egy működőképtelen hajtóművet az oroszok sem csak azért, hogy kockáztassanak egy protót egy AL-41 el reptetve.
Illetve ha meg ezen logika mentén menve, működő képes a 30 -as típus, akkor mi indokolná hogy a levegőben nem nézik meg hogy hogy muzsikál, ha már amúgy is be van építve, és próbapadon meg már használták régebben is?
Nekem csak nem áll össze az, hogy simán megreptetik vagy üzemképtelen(ez giga rizikó lett volna a Pak-Fa projectnek) állapotban, vagy úgy hogy működik, de akkor meg már nem nézik meg VÉGRE hogy a levegőben hogy működik.
Lehet hogy azóta minden elemét 100% ban kicserélték, de ha már be van építve egy gépbe, ami egyébként nem egy 4 hajtóműves teherszállító gép, hanem egy 2 hajtóműves PROTOTÍPUS állapotban lévő T-50/Szu-57, amely még kezdetlegesebb stádiumban van, mint a Kínaiak J-20-a, amelybe NEM MERIK használni a saját hajtóműveiket sem elővigyázatosságból, akkor szerintem nem raknak be egy működőképtelen hajtóművet az oroszok sem csak azért, hogy kockáztassanak egy protót egy AL-41 el reptetve.
Illetve ha meg ezen logika mentén menve, működő képes a 30 -as típus, akkor mi indokolná hogy a levegőben nem nézik meg hogy hogy muzsikál, ha már amúgy is be van építve, és próbapadon meg már használták régebben is?
Nekem csak nem áll össze az, hogy simán megreptetik vagy üzemképtelen(ez giga rizikó lett volna a Pak-Fa projectnek) állapotban, vagy úgy hogy működik, de akkor meg már nem nézik meg VÉGRE hogy a levegőben hogy működik.