Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 181
50 483
113
Azt a hajtóművet amit 30-as típusnak hívnak, valamilyen kezdetleges formájában már évekkel ezelőtt láttam földön próbapadon nyél gázon járatva.

Lehet hogy azóta minden elemét 100% ban kicserélték, de ha már be van építve egy gépbe, ami egyébként nem egy 4 hajtóműves teherszállító gép, hanem egy 2 hajtóműves PROTOTÍPUS állapotban lévő T-50/Szu-57, amely még kezdetlegesebb stádiumban van, mint a Kínaiak J-20-a, amelybe NEM MERIK használni a saját hajtóműveiket sem elővigyázatosságból, akkor szerintem nem raknak be egy működőképtelen hajtóművet az oroszok sem csak azért, hogy kockáztassanak egy protót egy AL-41 el reptetve.

Illetve ha meg ezen logika mentén menve, működő képes a 30 -as típus, akkor mi indokolná hogy a levegőben nem nézik meg hogy hogy muzsikál, ha már amúgy is be van építve, és próbapadon meg már használták régebben is?

Nekem csak nem áll össze az, hogy simán megreptetik vagy üzemképtelen(ez giga rizikó lett volna a Pak-Fa projectnek) állapotban, vagy úgy hogy működik, de akkor meg már nem nézik meg VÉGRE hogy a levegőben hogy működik.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 569
85 040
113
Felszálláskor
MMjymdNNDX4.jpg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 569
85 040
113
Egy belső információ: 6 летунов уже подготовлены на Т-50 (Су-57) в Ахтубе, первая пара серийных в мае следующего года.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 181
50 483
113
Egy belső információ: 6 летунов уже подготовлены на Т-50 (Су-57) в Ахтубе, первая пара серийных в мае следующего года.
Kiváló, ebből gondolom velem együtt a törzsközönség annyit értett, hogy egy belső információ. Kicsit bővebben, magyarul esetleg :D?
 
  • Tetszik
Reactions: endre

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 181
50 483
113
Az a fasza Dima, hogy amit te írtál, azt még a google translattel sem tudom lefordítani értelmesen úgy sem, hogy angolra fordíttattam. Biztos hogy tudsz te oroszul, és nem csak halandzsázol :D?
 
  • Tetszik
Reactions: arcas

Python

Well-Known Member
2010. augusztus 8.
26 684
7 996
113
Az a fasza Dima, hogy amit te írtál, azt még a google translattel sem tudom lefordítani értelmesen úgy sem, hogy angolra fordíttattam. Biztos hogy tudsz te oroszul, és nem csak halandzsázol :D?

Szlenget nehéz lesz egy google translate -vel jól lefordítani. :p ;) Ebből tudhatjuk, hogy bizony beszél oroszul, és nem csak iskolában tanulta. :p ;) :)
 
  • Tetszik
Reactions: sidewinder12

Fade

Well-Known Member
2010. április 20.
3 662
3 514
113
De mi értelme megreptetni egy álló hajtóművet?Értem,hogy az alapjárat kb semmilyen teljesítményt nem ad le de legalább valamilyen adattal szolgál a fejlesztőknek ellenben azzal,hogyha csak be van építve de nem jár.

Had idézzek magamtól: "Nem kizárt, hogy ez egy biztonsági kör volt, hogy ha 30as leáll egy 117essel szépen vissza lehet hozni a gépet FBW szárnyvezérlés... szépen kompenzál stb."

Nincs ebben semmi rossz egy új hajtóműnél én parasztlogikával is tesztelném. Meg lehet céldátum is volt és ha nem emhetnek Gulágra. :p
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Nem kockáztam ki videot de én abban se voltam biztos, hogy 30as megy. Nem kizárt, hogy ez egy biztonsági kör volt, hogy ha 30as leáll egy 117essel szépen vissza lehet hozni a gépet FBW szárnyvezérlés... szépen kompenzál stb.

@dudi Egy darab 117 tuti, hogy meg tudja emelni a gépet ekkora kifutón utánégető nélkül is.


Megnéztem 1080p-n 0.25-ös sebességgel (ghostface második videóját) és így 0:28-tól látszik, hogy az új hajtómű mögött/alatt is elmosódik a táj a kiáramló forró gáz fénytörése miatt. Szóval 99.9%, hogy ment.

Azt a hajtóművet amit 30-as típusnak hívnak, valamilyen kezdetleges formájában már évekkel ezelőtt láttam földön próbapadon nyél gázon járatva.

Hát azt meg hol láttad? Ha a HTKA-s facebook-posztra gondolsz, az nem a 30-as volt, Allesmortól meg is kérdeztem anno.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 181
50 483
113
Megnéztem 1080p-n 0.25-ös sebességgel és így 0:28-tól látszik, hogy az új hajtómű mögött/alatt is elmosódik a táj a kiáramló forró gáz fénytörése miatt. Szóval 99.9%, hogy ment.



Hát azt meg hol láttad? Ha a HTKA-s facebook-posztra gondolsz, az nem a 30-as volt, Allesmortól meg is kérdeztem anno.
Nem itt. RT - n volt egy műsor ahol a szuhoj gyárat mutogatták, és bár oroszul ment a duma, volt hozzá angol felirat. Próbapadon nyomták neki mint süket a csengőt, szép nagy fáklyacsóva volt hosszú másodpercekig, új gen hajtóműről beszéltek, ami az F-22 vel egyenlő vagy jobb repteljesítményt fog adni a gépeiknek, és hogy még sok meló van vele, pár év lesz mire elterjed. Ez kb. 1 éve volt mikor láttam hasrapacsira mondom, csak kb. de nem mostani felvétel volt. Aztért a HTKA-n túl is van élet, minden hír még ide sem jut el.
 
  • Tetszik
Reactions: notaricon

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Nem itt. RT - n volt egy műsor ahol a szuhoj gyárat mutogatták, és bár oroszul ment a duma, volt hozzá angol felirat. Próbapadon nyomták neki mint süket a csengőt, szép nagy fáklyacsóva volt hosszú másodpercekig, új gen hajtóműről beszéltek, ami az F-22 vel egyenlő vagy jobb repteljesítményt fog adni a gépeiknek, és hogy még sok meló van vele, pár év lesz mire elterjed. Ez kb. 1 éve volt mikor láttam hasrapacsira mondom, csak kb. de nem mostani felvétel volt. Aztért a HTKA-n túl is van élet, minden hír még ide sem jut el.

És nem tetted be? Ejnye... Bár szerintem AL-41F1 volt az.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 181
50 483
113
Nem látok feliratot, nem hallok hangok Boki. Megmondom a frankót, akár ez is lehetett, ha egy kb. órás doku közepe tájáról van kivágva, és azt írták alá angolul feliratban amit mondtam fentebb. Ennyire részletekre már nem emlékszem. Egy mérnök ücsörgött monitorok előtt, és magyarázott dolgokat, hogy kurva jó lesz, nagyon erős, nagyon gyorsan fog vele utánégetés nélkül is minden orosz vadászgép, és 18 tonnás tolóerő a cél. A csóva színe hajazott erre, de így ennyi nekem kevés most a 100% beazonosításhoz, hogy ezt láttam vagy sem :(.