Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Cskalovszkij nevét viselő repülési tesztközpont Aktyubinszk

 
GLIC Aktyubinszk
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nem többet, mint itt általában. A fegyverteret miért nem láthatjuk? Abban igaza van molninak hogy ott van és számoltak vele a tervzésnél. Miért nem látunk többet, ha annyi minden mást megmutatnak? Mi olyan veszett titkos egy fegyvertérben?

Azt sem tudjuk mekkora,mikyen a kialakítása Lehet,hogy ez vad gondolat de egymás mögött vannak és lehet,hgy egybenyithatók.

Semmi. Szerintem egyszerűen annyira nincs még kész a gép, hogy sanszosan fixen van rögzítve.

Mivel bonyolultabb a fegyvertér mint a futóműakna?
 
Azt sem tudjuk mekkora,mikyen a kialakítása Lehet,hogy ez vad gondolat de egymás mögött vannak és lehet,hgy egybenyithatók.
Mivel bonyolultabb a fegyvertér mint a futóműakna?
Sokkal hosszabb felület, nagyobb hőtágulás, nagyobb illesztési hiba, nagyobb deformácicó adott légerők mellett.
 
Egyet kell hogy értsek. Képtelen vagyok megérteni, hogy ilyen semmilyen linkek dobásával és nettó kretén kommentelésével mi a fenét akar Roni elérni...

Jó hát akkor az oroszok is 8 éve "semmilyen linkek dobásával" szórakoztatják a nyilvánosságot.

Szerintem egyszerűen annyira nincs még kész a gép, hogy sanszosan fixen van rögzítve.

Azt tudottam hogy lesz és láttam hogy gondoltak rá . De tudod azért 2027 meg 8 év alatt egyszer sem villogtatták meg hát nem csoda hogy még az is megkérdőjeleződik már.

Mit tudsz a Szuholyról

Azt hogy fényévekre vannak egy valós bevethető géptől ,Még akkor is ha 4 gen hajtóművel fog repülni
Meg azt hogy imitt amott bedobnak hogy lesz majd ilyen meg olyan fegyver aztán ránézek a szuhoj gépekre és nem látok se R-77-1 TGP tömeges elterjedését aztán legyintek egyet mert a másik oldalon már az egyik 30 éve van!
 
Sokkal hosszabb felület, nagyobb hőtágulás, nagyobb illesztési hiba, nagyobb deformácicó adott légerők mellett.

Ezt nem egy NASA program ott ahol a TU-160-nak 30 éve már csináltak fegyverteret...
Összességében erősebb anyagok alkalmazására van szükség.Ne haragudj de ez lófadz probléma kategória.
 
Ezt nem egy NASA program ott ahol a TU-160-nak 30 éve már csináltak fegyverteret...
Összességében erősebb anyagok alkalmazására van szükség.Ne haragudj de ez lófadz probléma kategória.
Nem azonos probléma-kategória. Egy bombázógép elég szabadon megválaszthatja, hogy milyen magasságon és sebességnél nyitja ki a fegyvertér ajtóit, és eregeti az 1500-250km hatótávú szárnyasbombáit minden zavaró körülmény nélkül. Egy vadászgépnél a rakétaindításnál ritkán fordulhat elő ilyen nyugalmas közeg, legtöbbször se a sebességet, se a magasságot, és pláne nem a túlterhelést nem lehet neki megválogatni, ezek nagyban függnek a célponttól is, tehát sokkal szélsőségesebbek a követelmények.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and notaricon
Nem azonos probléma-kategória. Egy bombázógép elég szabadon megválaszthatja, hogy milyen magasságon és sebességnél nyitja ki a fegyvertér ajtóit, és eregeti az 1500-250km hatótávú szárnyasbombáit minden zavaró körülmény nélkül. Egy vadászgépnél a rakétaindításnál ritkán fordulhat elő ilyen nyugalmas közeg, legtöbbször se a sebességet, se a magasságot, és pláne nem a túlterhelést nem lehet neki megválogatni, ezek nagyban függnek a célponttól is, tehát sokkal szélsőségesebbek a követelmények.

Ha nagyon nem megy nekik kompozitból
(ami nem valószínű mert a belépőélek is abból vannak állítólag)akkor még mindig csinálhatják titánból az ajtókat.Gondolom az elég erős hidraulika rendszert sem okoz nekik gondot,hisz valamivel a kormányfelületeket és vezérsíkokat is mozgatják.
 
Russia’s Su-57 Stealth Fighter Is Destined to Fail
https://www.yahoo.com/news/russia-su-57-stealth-fighter-122900472.html

Ennyit erről ! Nemhiába 8 év alatt semmire nem jutottak.

Roni!

Ez kb. egy szinten van azokkal a linkekkel, amiket szintén te szoktál betenni, amikben "orosz szakértők" állapítják meg, hogy a Su-35 lealázza az F-35-öt.
Azok is hülyeségek és ez is az. Mondjuk érdekes, hogy szerinted csak az egyik hülyeség, a másik viszont szín igaz.

Szerintem maradhatunk annyiban, hogy egy gyártó sem fog önként infókat kiadni az épp fejlesztés alatt álló fegyverrendszereiről.
Vannak infók, amiket megosztanak, és vannak amiket kikövetkeztetünk innen onnan. De a kikövetkeztetett dolgokat nem lehet készpénzek venni!
Folyamatosan a kínaiakkal jössz, hogy ők mennyire előrébb vannak. Az a baj ezzel, hogy ezt az állításodat is csak fórumokról beollózott homályos képekre alapoztad. Azok a homályos képek... Gondolod, hogy véletlen kerülnek ki rendszeresen a netre? Egy fenét. Ez a kínai propaganda része. Azt gondolom, hogy a kínaiak csak propagandára (amcsi dizájnos festések, amcsi dizájnos formák, beállított fotók, netes terjesztők/kamu paparazzi fotók) annyit költenek, amiből a Su-57 programot fel lehetne pörgetni.
Most a kínaiak alkalmazzák az igazi maszkirovkát, nem a ruszkik.
 
Roni

Most nem bántásból, de az YF-22 1990-ben repült először, az F-22 meg 2005-ben állt rendszerbe!
Az X-35 2000-ben repült először, és 2015-ben állt szolgálatba, úgy, hogy erősen korlátozott képességű!

A PAKFA hivatalosan 2010-ben repült először! Ha 2025-ben szolgálatba állna akkor sem lennének rosszabbak az USA-nál! Ha csak 2030-ban akkor sincs mit szégyelniük szerintem.
Annál az USA-nál aki nagyságrendekkel több pénzzel rendelkezik, mint Oroszország....
Gondolkodj már el néha a dolgokon egy kicsit légyszíves! ;)
 
De boki... te vagy a top kommentelő, neked nincs olyan, hogy nem vagy a HTKA-n... :)

Más.
Paralay forumban érdekes, valósként kezelt közeli részletképek vannak egy hajtómű kompresszoráról, ami állítólag a 30-as gyártmányé. Ha azé, ám legyen, nekem úgy fest, ez egy integrált fix profilú radar blocker, mint a Super Hornet szívócsatornájában.
Ha abból indulok ki, hogy anno vmi ilyesmi volt az érdemtelenül elbukott GE YF120-asán is, továbbá nekem feltűnt (máshol, mástól még nem olvastam), hogy a fúvócsöve erősen hajaz az 1999-ben megrendelt, majd a gyártás megkezdése előtt lelőtt P&W-féle LOAN dizájnra, azt kell mondjam, az oroszok szépen megcsinálják azokat, amire a pénzesebb és ezért nagyvonalúbban kukázgató Pentagon már korábban nemet mondott.
Nem először a történelemben. Pl a Jak-141-es R-79-es hajtóművéhez a 3BSN fúvócsövet eredetileg a P&W fejlesztette ki, amit a Pentagon köszönt is szépen, majd kukázták az egészet. A szovjetek meg megcsinálták, csak náluk meg pont akkor eresztett le a nagy Szovjetúnió nevű gumicsónak.
Végül a P&W megcsinálta rendesen, ezúttal már szériaérettnek. Na nem mintha az R-79-es nem lett volna szovjet szabvány szerint szériaérett ugyanúgy, de ez már egy másik történet.

A LOAN egy upgrade kit lett volna F-15 és F-16-os gépek P&W hajtóművei számára, amivel a heat signature csökkent volna állítólag a teljesítmény érdemi romlása nélkül. Sőt, szerintem a nagyobb magasságokban még javította volna a tolóteljesítményt, mivel az ejektor hatás ott előny. Lásd Mirage 2000, Concorde, SR-71, MiG-25, MiG-23...
 
Most a kínaiak alkalmazzák az igazi maszkirovkát, nem a ruszkik.

Tudod papám a 444 hívők se igazán így látják.

Ez a kínai propaganda része.

Aha ez is jó! A A ch-4 ch-5 és az egyéb nagyobb drónok is csak kínai propik ugye? amivel jól bevágódtak a közel keleten.
Az oroszok el is ismerik hogy nem csak a jenki kínai drónok mögött vannak elmaradva hanem török és az iránaiak mögött is .

(amcsi dizájnos festések, amcsi dizájnos formák, beállított fotók, netes terjesztők/kamu paparazzi fotók

Ha te így látod oké

Arról nem beszélve hogy a mi-28 gépük most kapott kemény kritikát . Egy szíria bevetés során merülnek fel benne hiányosságok .
Az orosz kiképzés során mit csináltak azok a pilóták? Hogy nem volt panasz ?

Folyamatosan a kínaiakkal jössz,

Mert azoknál 2011-ben szált fel a j-20! Más országot nem, látok 5 gen gépet fejleszteni.


Akiknél már ZH-5 fegyver van a csaptoknál ugye? Az oroszok meg elkamuzzák hogy mi is van az AK-12-vel. Erre bedobják hogy megy a 74-ek modernizálása inkább nehogy már a kis sorkatona újat kapjon a kezébe.

Szerintem maradhatunk annyiban, hogy egy gyártó sem fog önként infókat kiadni az épp fejlesztés alatt álló fegyverrendszereiről.

Mi értelme titkolózni egy k-77M kapcsolatba ?