Úgy, hogy a légiharc nem 1v1, tehát egy komplex légihelyzetben bőven lehetnek olyan helyzetek az aspektus miatt, ahol lehetséges stealth gépeket is BVR-ból érzékelni. A kulcs mindig az lesz, hogy a gépek ismerjék a fenyegetéseket maguk körül és merre minimalizálják az RCS-t megszakítva a trackképzés folyamatosságát, ami által az utolsó long range AAM vagy SAM indításkor a rakéta ismételt célfelvétel után ne legyen képes elfogni a célt.
Ez is volt már magyarázva, az alacsonyan repülés célja is ez volt a stealth előtt, csak sokkal több kompromisszummal járt, bár az részlegesen omnidirekcionális, ha a terep sík vagy majdnem teljesen sík és a domborzat nem kavar be.
Az F-35-ön levő DAS és EOTS céljai a SA biztosítása, hogy a gép merre minimalizálja az RCS-t és mikor vágja ki a vontatott csalit és jelezze, hogy honnan mi jön MAWS-ként (ez az elsődleges funkció, a felderítás a másodlagos) és szintén az RCS irányának beállításában van szerepe adott irányba.
Ez mind ott van leírva a HT Összefoglalóban. Okkal ajánlom neked újra és újra, hogy olvasd el....