T
Törölt tag
Guest
Nem hiszem hogy ez akkor bárkit is érdekelni fog...Arra azért kíváncsi lennék, hogy a háború tizedik napja után milyen állapotban lesznek a közútjaink.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem hiszem hogy ez akkor bárkit is érdekelni fog...Arra azért kíváncsi lennék, hogy a háború tizedik napja után milyen állapotban lesznek a közútjaink.
Nem fog és nem lesz legyalázva. Mert annyi katonai jármű nincs, hogy lelakják és akkora tűzerő sincs, ami azt tönkretegye...Nem hiszem hogy ez akkor bárkit is érdekelni fog...
Háború esetén nem a hosszútávú nemzetgazdasági érdeket nézve gördülsz ki a laktanyádból, hanem:
Hogy mekkora barázdát hagysz eközben a közutakon magad után az qrvára nem számit hallod...
- először is örülsz annak, hogy még élsz és az ellen nem bombázott szét Téged az ágyadban,
- hogy eljutottál a technikádig és be tudtad röffenteni + még mindig élsz,
- hogy elhagytad a bázisodat maxigázzal és a társaiddal még mindig egyben vagytok, tehát még élsz,
- abban reménykedve hogy a felettesed tudja mit csinál és ideális körülmények között visz Téged harcérintkezésbe az ellennel és igy túléled az első órákat...
Nem hiszem hogy ez akkor bárkit is érdekelni fog...
Nemtom, nem b.szogatok senkit. De valljuk be ez az "aszfaltkimélés" dolog egy háborús témában olyan izééé...Veletlenul nem egy volt katonat b.szogatsz ?igaz amit irsz de megis
![]()
Nem lenne.Mit csinálna a gyár a gyártósorral meg az emberekkel ha előbb befejezi a gyártást minthogy beérkezik a következő megrendelés?
Veletlenul nem egy volt katonat b.szogatsz ?igaz amit irsz de megis
![]()
Persze, értem én mire gondolsz egyébként...A logisztikát nem csak a katonák bosszantására találták ki, higgyétek el nekem, hogy jó lesz ha megmarad az út mögöttetek,
Most soroltam fel neked, hogy mi mindent kell legyártania az elkövetkezendőkben a KMW-nek. Szerintem még egy emelt kapacitással is bőven el lesznek látva melóval az elkövetkezendő 10-15-20 évre. Ennyi időre lazán létesítenek új gyáregységet.
A fél világnak Leopard tankjai vannak és ennek igen jelentős része még mindig A4. Ezeket vagy korszerűsíteni vagy cserélni kell igen záros határidőn belül. És emellett még ott a BW járművek javítgatása.
A nehéz technika különben is reneszánszát éli. Tehát ha van egy kis lóvéd, és tőzsdei befektetésen gondolkodsz, akkor KMW meg Rheinmetall részvényt kell venni...
A kihelyezés meg már csak azért is OK a németeknek, mert ha csökken a megrendelésállomány, akkor szimplán kevesebb megrendelést kapnak a kihelyezett kapacitások. Bár szerintem a külső gyártás olcsóbbra fog nekik kijönni...![]()
Értem. És az üzemanyagot majd repülőn/helikopteren visszük a Pzh2000 után, miután agyonvágta az utat? Ugyanis megeszik kb. 300 liter üzemanyagot 100km-en, és sokra nem mész, hogy túlélted az első csapást, ha utánpótlás hiányában leállt a technika. A logisztikát nem csak a katonák bosszantására találták ki, higgyétek el nekem, hogy jó lesz ha megmarad az út mögöttetek, amin jön üzemanyag, lőszer, erősítás, stb.
Viszonylag sokat járom az országot személyautóval. Főleg a Dunától Keletre bőven van olyan út, ahol centiznem kell, hogy a tarajon menjek. Ha nem, megfeneklik.Viszont haladhatnak a műút mellett párhuzamosan is - nem hiszem hogy fognak -, és akkor nem vágják tönkre.
Egyáltalán: rongálják olyan mértékben, hogy az utána alkalmatlan legyen a teherautók számára? A sokadrendű ócska magyar közutaknak meg kb mindegy, hogy milyen nehéz jármű halad rajtuk, széthullanak így is úgy is. Jó, ez azért túlzás, de érted mire gondolok.
Para szerintem inkább itt arra céloz, hogy a megroggyant közúthálózat miatt a gumikerekesek máris hátrányba kerülnek.
Múltkor a Boxer topicba betettem pár képet annak szemléltetésére. Nem vagyok benne biztos, hogy itt a fórumon teljesen tisztában vannak vele páran, hogy egy-egy ilyen modern 8x8-as milyen terepjáró képességgel rendelkezik. Maradjunk annyiban, hogy alul vannak értékelve.Nemtom, nem b.szogatok senkit. De valljuk be ez az "aszfaltkimélés" dolog egy háborús témában olyan izééé...![]()
Múltkor a Boxer topicba betettem pár képet annak szemléltetésére. Nem vagyok benne biztos, hogy itt a fórumon teljesen tisztában vannak vele páran, hogy egy-egy ilyen modern 8x8-as milyen terepjáró képességgel rendelkezik. Maradjunk annyiban, hogy alul vannak értékelve.
Én azt mondanám, hogy mind a kettőnek (lánctalpas-kerekes) megvan a létjogosultsága.
14 tonna vs 40 tonna. Kint a határban több tonnás dögökkel dolgoztam. A megfelelő súlyelosztás sem nem mindegy. Plusz az abroncsokhoz kapcsolt levegő rendszer. Azzal lehet még játszadozni bizonyos súlyhatárig. Egyébként továbbra sem vagyok meggyőződve arról hogy a boxer egy felázott laza talajon tudna teljesítenni. Itt már a súly il súlyelosztás is belejátszik. Nem könnyű ketéltű mint a btr.
Ajánlom a boxernek a jó zsíros fekete földet nem peddig a laza, könnyű homokos löszös talajt mint a képpeken.
Pedig kénytelenek lesznek, mert különben ügyfelet fognak veszíteni.De ők nem akarnak gyorsan gyártani értsd már meg.Kidobják az ablakon aki ezt fel meri vetni egy vezetőségi ülésen.
Értem.igen meg is kaptad rá a választ:
Pedig kénytelenek lesznek, mert különben ügyfelet fognak veszíteni.
Gondolj bele, ha a románok odamennek, hogy 80-100-120-200 db kellene nekik. A németek mondanak nekik egy 2026-28-as dátumot, akkor milyen gyorsan fognak elmenni az amerikaiakhoz M1-ért? Meg megveszik a USA használt feleslegét is.
Persze hogy jelenleg ez a kényelmes tempó ok nekik de ez nem lesz mindig így. Ha pedig sikerült rámelegíteni egy országra a típust, akkor onnantól 30-40 éven keresztül fix tervezhető melót jelent a folyamatos korszerűsítés.
Én ennek örülök. Ilyen apróságok is befolyásolhatják egy háború kimenetelét, ha egy kicsit is hozzá tudnának tenni, akkor már megérte.
Tavaly ősszel adtak el 162db-ot Marokkónak (használtak, modernizáltak), meg pár hónapja (júl elején) újabb 108db -ot Tajvannak 2Mrd USD értékben (ezek vadonat újak).Semmilyen gyorsan.Az amcsik nem nagyon gyártanak már tankot ha jól emlékszem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..