Ez ha jól látom Szenegál, a leendő partnerünk a repcsibizniszben.Nem ugyan az de tudnak ők meredek dolgokat lerakni az asztalra


Ez ha jól látom Szenegál, a leendő partnerünk a repcsibizniszben.Nem ugyan az de tudnak ők meredek dolgokat lerakni az asztalra



ráadásul a cikk szerint ezek kézműves APC-k,és ami kézműves arról köztudott hogy az garancia a minőségre és az egyediségre,Szerintem rendeljünk belőlük vagy 200 db-t,garantáltan egyedi lesz minden egyes db és még egy csomó pénzt is spórolnánk az adófizetők pénzéből,ráadásul ennyi db esetén a magyarországi gyártás is gond nélkül megoldható lenne,így ránézésre tudnánk a képen látható összeszerelési minőséget hozni.



Ha megveszik es haboruznak vele az annal jobbEz ha jól látom Szenegál, a leendő partnerünk a repcsibizniszben.![]()
Nem ugyan az de tudnak ők meredek dolgokat lerakni az asztalra
Ez a malac jarmu akkora, hogy kilometerekrol ki lehet loni. 
=)Hat de mibol keszult? Azt le is kellett gyurniuk...Milyen előremutató APC kontstrukcióráadásul a cikk szerint ezek kézműves APC-k,és ami kézműves arról köztudott hogy az garancia a minőségre és az egyediségre,Szerintem rendeljünk belőlük vagy 200 db-t,garantáltan egyedi lesz minden egyes db és még egy csomó pénzt is spórolnánk az adófizetők pénzéből,ráadásul ennyi db esetén a magyarországi gyártás is gond nélkül megoldható lenne,így ránézésre tudnánk a képen látható összeszerelési minőséget hozni.
![]()
nevethetjuk oket de ezek a jo partnerek fegyver gyartoknak. Elszantsag van akarat van. Afrikaba penz is van fegyverre ha nyerni akar es ahhoz pont a konnyu tamado gep kategoria klappol... Meg tobb ilyen vezetot afrikaba
ha egymast rendezik nem jonnek europaba ha beket kotnek megindulnak. Haboruzzanak es utaljanak.Sosem tudunk olyan színvonalat hozni hazai légtérbe, mint ami Kanadában van. Ebben tökéletesen igazad van.Nem, szerintem kuuurvára nem kéne sugárhajtóműves kiképzőt venni. Pénzkidobásnak tartom. És attól félek, hogy a hazai képzés minősége olyan messze lesz a kanadaitól mint makó jeruzsálemtől.
Ghána, de tulajdonképpen egyre megy.Ez ha jól látom Szenegál, a leendő partnerünk a repcsibizniszben.![]()
Helikopter kikepzes teremn nem ala van irva a papirA horvatokkal kozoskodesen mar agyaltunk a Gripen topikban, de attol meg az csak az en agyszulemenyem.![]()
Egy dolog olcsón megvenni egy gyàrat, és egy masik dilog nyereségesen üzemeltetni azt...
A nyereséghez ugyebár nem árt ha a cégnek van árbevétele.
Az AV- nak a civil megrendelései bizonyosan elolvadtak mostanában és nem úgy tűnik hogy villámgyors lesz a felpattanás
Katonai vonalon van / lesz az új L39NG ami őszintén szólva nem egy nagy durranàs.
Igen komoly a konkurencia kiképző gép / rendszer vonalon és nem az L39 a favorit.
Teljesen bizonyos hogy az L39 eladásai meg se fogják közelíteni az előd számait.
Az új tulajnak először is egy csomó pénzt kell òntenie a cégbe addig amíg a civil megrendelések magukhoz térnek továbbá finanszíroznia kell az új gép fejlesztését és promóját.
Közben árban Kínával kell versenyeznie különben a civil megrendeléseket is elviszik.
A cég kilátásai finoman szólva sem rózsásak. Erről az üzleti tranzakcióról is messziről üvölt hogy a poliitikai szempontok az elsődlegesek, nem pedig a gazdaságiak
Az gyanús, ami nem gyanús!!!Ebben egyetértek veled, ha megvesszük,kíváncsi leszek mit hoznak ki belőle,de így elsőre nekem gyanús ez az üzlet.
Ez hihetetlen.Ez a malac jarmu akkora, hogy kilometerekrol ki lehet loni.
Azok a setalgato robocopok meg vegkepp szenzaciosak, olyan szinten mozgaskorlatozottak, hogy korbeszaladhatod oket, akkor sem lesznek kepesek eltalani teged...
...az mar csak hab a tortan, hogy a szemlezo tisztek mind naval uniformisban vannak.=)



.
Az gyanús, ami nem gyanús!!!





Szerintem itt valami kicsit nagyobb szabású lesz felépítve.Nem, szerintem kuuurvára nem kéne sugárhajtóműves kiképzőt venni. Pénzkidobásnak tartom. És attól félek, hogy a hazai képzés minősége olyan messze lesz a kanadaitól mint makó jeruzsálemtől.

). DE lehet, hogy aztán oda meg a dél-koreai kapcsolat fog befutni (TA-50)! 
Szerintem itt valami kicsit nagyobb szabású lesz felépítve.
Szerintem az NFTC-hez hasonló képzési rendszer lesz beindítva. Jópénzért fogunk pilótát képezni. Mi nem biztos, hogy egy full programot ki tudunk majd használni, de a kelet-európai országokban lesz igény a pilótaképzésre. Előnye, hogy ilyenre PESCO (és esetleg NATO) pénzeket nagyon bőven lehet majd igényelni.
És akkor most szeretnék visszautalni a L-39 topicban történtekre!
Akkor csak halad ez a közös pilótaképzős ügy!
Én mondjuk jobban örülnék a Pilatus PC-21 vonalnak, de ha mondjuk a L-39NG-t akarják 3. szintre rendszeresíteni, az sem rossz. Aztán 4. szintnek meg megveszik a M-346-ot, (a szemlélő úgy is most szemlélte meg Olaszországban). DE lehet, hogy aztán oda meg a dél-koreai kapcsolat fog befutni (TA-50)!
![]()
es mi van ha nem alban akarunk kepezni hanem az uj alcan? Alcanak vajon felivel e a piaca hogy surusodnek a haboruk es az albak eleg hasznosnak bizonyulnak? Es ahogy emelkednek a vadaszok arai... Letezik egyaltalan olcso vadasz? Mert olcso bombazo mar nem igen van...A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..