Nem volt semmilyen tiszás ámokfutás, csak te nem érted fel ésszel azt sem. Ez egy probléma a mérnökképzéssel, olyanokat bocsájt ki, akik a saját szakterületükön kívül semmit nem értenek, semmiből. Pont ezért javasoltam hónapokkal ezelőtti vitában, hogy teljesen át kell szervezni a gyakorlatias irányba az iskolai oktatás óraszámainak hangsúlyát, hogy szélesebb látókörű diákok érettségizzenek! Nem ének-zene, meg irodalom kell a tiznnyolc évesnél fiatalabbnak, hanem egy kicsivel több földrajz, történelem, társadalomismeret, biológia, meg fizika és máris sokkal jobban megállja a helyét az életben. A honvédelmi képzésen pedig megtanulna térképet olvasni, hogy értsen olyan fogalmakat, mint mélyártér, magaspart, stb és akkor egy sima domborzati térképről látni fogja, hogy mekkora területeket pazarlunk el műveletlen ártérként olyan területeken, ahol gazdaságilag ezerszer jobban hasznosítható víztározók is hullámozhatnának a könnyűfa erdők helyén!