Szerintem itt a fő probléma a PÉNZ volt...
Én pont abban reménykedem, hogy a most megkötött GBP programmal, és a rendeződni látszó pénzügyi háttérrel tényleg meg is fogják tudni "tölteni" tartalommal.
Az a személygépkocsi beszerzési hajlandóságból látszik, hogy ami hazai azt úgy veszik, mint a cukrot.
Én már különben arra is gondoltam, hogy mi van, ha tényleg átnyergelünk a MAN helyett másik platformra? A G Merci-t és az UNIMOG-ot biztosan megtartjuk de mi van, ha megint megpróbálkoznak a Mercivel a terepjáró teherautók körében is? Celebra/Negan írt erről, hogy volt rá ötlet erre korábban. És a Mercivel eléggé össze van jelenleg bútorozva az állam. (persze ez csak spekuláció, de magyarázná a jelenlegi H széria megrendeléseinek elmaradását)
A Merci is kialakított mostanra egy elég komplett termékskálát a Defence szegmensben:
Ezekből hármat már használunk is, szóval logikus lehetne viszont szerintem nincs itt olyan ami kiválthatná Rába/Man teherautókat.