Ezekre kerülnek majd a radarok meg a NASAMS is?Minden beszerzésünkben van logisztikai teherautó. De ezek hx 2-esek ugyan azok a modellek mint a rábàink. Főleg konténerszállító meg ilyesmi kivitelben
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ezekre kerülnek majd a radarok meg a NASAMS is?Minden beszerzésünkben van logisztikai teherautó. De ezek hx 2-esek ugyan azok a modellek mint a rábàink. Főleg konténerszállító meg ilyesmi kivitelben
Mondjuk azt nem részletezte melyik tipus. Arra emlékszek, hogy 13 logisztikai teherautót rendeltünk a Leopardokhoz. A radarokhoz is jön x db. De ez a 200+ - os darabszám egy nagyságrenddel nagyobb.Minden beszerzésünkben van logisztikai teherautó. De ezek hx 2-esek ugyan azok a modellek mint a rábàink. Főleg konténerszállító meg ilyesmi kivitelben
Nem tudom, ez qrva soknak tűnik utilityhez, még radarokkal, NASAMSsal, akarmivel együtt is.Minden beszerzésünkben van logisztikai teherautó. De ezek hx 2-esek ugyan azok a modellek mint a rábàink. Főleg konténerszállító meg ilyesmi kivitelben
Dehogy sok.Nem tudom, ez qrva soknak tűnik utilityhez, még radarokkal, NASAMSsal, akarmivel együtt is.
Ez a fasza, remélem, lesz magyar alkatrészbeszállítás, összeszerelés, hozzáadottérték stb.!Keresd a kakukktojást!!!
jah , 213 kb semmi... lengyeleknek most direkt megnéztem , van vagy 7-8 ezer katonai kamionjuk ...Dehogy sok.
Abban az esetben sok, ha hordozó platformként vesszük (szerintem @kamm erre gondolt). Ha sima logisztikai járműnek akkor a MH szintjén kevés.Dehogy sok.
És itt el is jutottunk ahhoz a ponthoz, amit már régen fel akartam vetni.A lánctalpasok közúti mozgatásához is k. sok traileres jármű kell - nem meindenhova vasúton mennek.
Remélem csak azért hallgatják el az ilyen beszerzéseket, mert ez "csak unalmas" logisztika, nem érdekelheti a közvéleményt. Valójában nagyon fontos.Keresd a kakukktojást!!!
Szerintem is ha megszoroznánk 10x akkor kb! De ez lófasz mennyiség! Hát csak lövegből kellene 72 db minimum!jah , 213 kb semmi... lengyeleknek most direkt megnéztem , van vagy 7-8 ezer katonai kamionjuk ...
Lábon is elmennek bárhová az országba, nem vagyunk egy Franciaország.És itt el is jutottunk ahhoz a ponthoz, amit már régen fel akartam vetni.
Ha a tatai dandár elhagyja a laktanyát, és mondjuk dandárszinten az Alföldre akarják telepíteni őket, ahhoz komoly szállítókapacitás kell. Ha vasúton viszik akkor legalább 44 darab nagy teherbírású SAMMP tehervagon (6 tengelyes. Jelenleg nincs ennyi a MÁV-nak...), ha közúton viszik akkor pedig 44 vagy még több hk szállító tréler. Plusz a 24 db PzH -2000-nek. Lynx-eknek elég a 4 tengelyes vagon, de közútra nekik is olyan tréler kell minimum, mint ami elbírt egy T-72-est. 68, de inkább 80 db SAMMP vagon. Zajlik ezek beszerzése? Én nem hallottam róla. A közúti trélerből 2 fajta volt tesztelés alatt a tatiaknál, de hogy rendeltek-e valamelyikből nagyobb mennyiséget arról nem hallottam.
Szóval ezek nélkül a fontos kiegészítő járművek nélkül lesz egy nehéz dandárunk, ami normális időintervallumon belül sehova sem telepíthető. Majd kérvényezni kell az ellenségnél, hogy egyből Tata környékén támadjanak ha lehet...
Remélem csak azért hallgatják el az ilyen beszerzéseket, mert ez "csak unalmas" logisztika, nem érdekelheti a közvéleményt. Valójában nagyon fontos.
Ez az adott projektekhez tartozó logisztika járműparkAbban az esetben sok, ha hordozó platformként vesszük (szerintem @kamm erre gondolt). Ha sima logisztikai járműnek akkor a MH szintjén kevés.
https://www.google.com/maps/place/M...5fb7e9f56d11c8bb!8m2!3d47.501925!4d19.1908446 a honvédségnek vanna saját vasuti kocsijai nem csak a vasúttársaságoktól bérelhető. Ez a központ Arb telephely de van több is és van valahol ahol speckoba tárolják a vasuti szerelvényeket kocsikat mozdonyok is vanna talán... azt ne kérdezd hogy hol nagy leltár kellene hogy az ember összeszedjeÉs itt el is jutottunk ahhoz a ponthoz, amit már régen fel akartam vetni.
Ha a tatai dandár elhagyja a laktanyát, és mondjuk dandárszinten az Alföldre akarják telepíteni őket, ahhoz komoly szállítókapacitás kell. Ha vasúton viszik akkor legalább 44 darab nagy teherbírású SAMMP tehervagon (6 tengelyes. Jelenleg nincs ennyi a MÁV-nak...), ha közúton viszik akkor pedig 44 vagy még több hk szállító tréler. Plusz a 24 db PzH -2000-nek. Lynx-eknek elég a 4 tengelyes vagon, de közútra nekik is olyan tréler kell minimum, mint ami elbírt egy T-72-est. 68, de inkább 80 db SAMMP vagon. Zajlik ezek beszerzése? Én nem hallottam róla. A közúti trélerből 2 fajta volt tesztelés alatt a tatiaknál, de hogy rendeltek-e valamelyikből nagyobb mennyiséget arról nem hallottam.
Szóval ezek nélkül a fontos kiegészítő járművek nélkül lesz egy nehéz dandárunk, ami normális időintervallumon belül sehova sem telepíthető. Majd kérvényezni kell az ellenségnél, hogy egyből Tata környékén támadjanak ha lehet...
Remélem csak azért hallgatják el az ilyen beszerzéseket, mert ez "csak unalmas" logisztika, nem érdekelheti a közvéleményt. Valójában nagyon fontos.
Miért HX2-est rendeltünk HX3 helyett?Minden beszerzésünkben van logisztikai teherautó. De ezek hx 2-esek ugyan azok a modellek mint a rábàink. Főleg konténerszállító meg ilyesmi kivitelben
Megszorítások része: HX3*2/3 = HX2Miért HX2-est rendeltünk HX3 helyett?
Van, csak az nem mindegy milyen. Jóval korábban emlegettük itt, hogy a Leo-2-eseket csak a 6 tengelyes SAMMP bírja el. Ha nem ilyenek vannak, akkor nem jó a célra. Márpedig amikor BTR-eket, teherautókat szállítanak, akkor szinte mindig 4 tengelyes kocsikon teszik. Sőt, volt korábban egy tudósítás, amikor gyakorlatra vitték a Leo-kat, DB-tól kölcsönzött német vasúti kocsikon.https://www.google.com/maps/place/Magyar+Honvédség+Anyagellátó+Raktárbázis/@47.501267,19.1957412,126m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x5fb7e9f56d11c8bb!8m2!3d47.501925!4d19.1908446 a honvédségnek vanna saját vasuti kocsijai nem csak a vasúttársaságoktól bérelhető. Ez a központ Arb telephely de van több is és van valahol ahol speckoba tárolják a vasuti szerelvényeket kocsikat mozdonyok is vanna talán... azt ne kérdezd hogy hol nagy leltár kellene hogy az ember összeszedje
A T-72-es javításközi üzemideje 12 ezer km-re vonatkozott. Talán a Leo-nak sem sokkal több, 15 körül van. Tehát ha Tatáról átmennek lábon Debrecenbe, vagy mondjuk az ukrán határ környékére, akkor 5-600 km-t már le is vonhatunk belőle. Nem éri meg, nem erre van kitalálva a hk. Szükség esetén természetesen bárhová elmehetnek lábon, de ha lehet nem teszik, hogy ne kopjon az üzemidő.Lábon is elmennek bárhová az országba, nem vagyunk egy Franciaország.
Ezek a HX2esek a Leopardokhoz 2019ben megrendelt logisztikai járművek.....Megszorítások része: HX3*2/3 = HX2
Gondolom rövidebb csővel is készül minden is.
Békeidőben.Van, csak az nem mindegy milyen. Jóval korábban emlegettük itt, hogy a Leo-2-eseket csak a 6 tengelyes SAMMP bírja el. Ha nem ilyenek vannak, akkor nem jó a célra. Márpedig amikor BTR-eket, teherautókat szállítanak, akkor szinte mindig 4 tengelyes kocsikon teszik. Sőt, volt korábban egy tudósítás, amikor gyakorlatra vitték a Leo-kat, DB-tól kölcsönzött német vasúti kocsikon.
A T-72-es javításközi üzemideje 12 ezer km-re vonatkozott. Talán a Leo-nak sem sokkal több, 15 körül van. Tehát ha Tatáról átmennek lábon Debrecenbe, vagy mondjuk az ukrán határ környékére, akkor 5-600 km-t már le is vonhatunk belőle. Nem éri meg, nem erre van kitalálva a hk. Szükség esetén természetesen bárhová elmehetnek lábon, de ha lehet nem teszik, hogy ne kopjon az üzemidő.
Mert a HX3ast tavaly mutatták be, a teherautókat meg 2018/19ben rendeltük. A HX3at meg 2024ben kezdik(kezdjük??) gyártani....Miért HX2-est rendeltünk HX3 helyett?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..