És sajnos átvették a UPC-t. Na egyből árat emeltek, aztán számlázási időváltozással előző hónapra jött egy +25%-kal nagyobb számla. Az indoklás az, hogy a számlázási időszak változik. OK. Erre az ehavi számla is teljes havi.
A kurva jó édesanyjukat.
A telekomnál tévedtem, október és novemberben is küldtek levelet...
Aug lemondás után...
"Tisztelt" Telekom! Kétszer jártam már bent ügyfélszolgálatunknál lemondani az előfizetéseimet augusztus óta, erre van képük még mindig zaklatni számlával, mert a rendszerük nem képes lezavarni azt, hogy végre elfelejtsenek engem, mint előfizetőt. Néhány nappal ezelőtt ügyfélszolgálatuk telefonon felhívott amikor is megerősítettem, hogy a készülékeket is leadtam már majdnem két hónapja. Nagyon remélem, hogy ezen üzenet után soha többet nem kell írnom, mert ha még egyszer bármilyen módon számlával merészelnek zaklatni, akkor most már a Fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Elképesztő, hogy önök cége egy átírást, egy áthelyezést és egy lemondást összesen körülbelül hétszeri próbálkozásból tudott csak összehozni... Ezek után az a minium, hogy eszükbe se jusson az augsztusi 8 napra eső számlával megkeresni, ahhoz már kicsit sok kellemetlenségbe és szabad időmbe került, hogy lemondjam a szolgáltatásukat. Nem órabérben dolgozom a cégüknek... Molnár Balázs
"Kedves" Telekom! Ismételten kaptam önöktől egy számlát a jóég tudja, hogy milyen címen októberi időszakra vonatkozólag. Az önöktől kapott írásos bocsánatkérő levél szerint önök tartoztak nekem túlfizetés miatt. Arra a levélre reagálva megadtam, hogy hová utalhatják az összeget. Nem vettem észre azóta sem, hogy ez az összeg megérkezett volna... Augusztus 8. óta nincs semmiféle szolgáltatásom önök felől.Erre ma megint kapok egy számlát önöktől. A hűségidő lejárt, semmivel sem tartozom önök felé ezt az ügyintéző is megerősítette még a lemondáskor. A továbbiakban semmilyen számlára és megkerésükre nem vagyok hajlandó reagálni. Pont. Betelt a pohár. Mikor jön már az a pillanat, hogy törölnek a szutyok rendszerükből és elfelejtenek, mint ügyfelet...? Hány drága percet és órát áldozzak rá szabad időmből az önökkel folytatott céltalan és rohadtul idegesítő levelezésre...? Elegem van az egész nyamvadt cégükből és béna rendszerükből. Nem igaz, hogy a legegyszerűbb dolgokat sem képesek negyedjére sem lezongorázni... Bármiféletovábbi megkeresés esetén Fogyasztóvédelemhez fordulok. Ez egészen egyszerűen nevetséges amit elődadnak ügyfélkezelés címszó alatt... Molnár Balázs
De a korábbi két levelet is úgy zártam, hogy egyre csökkenő tisztelettel és végül semmiféle tisztelettel. Legalább hadd szórakozzak így egy kicsit...
Ezek után valahogy nem kerestek többet.
Bár csak a fórumon is ilyen udvarias lennél.