1. Azzal egyetértek, hogy a harckocsikat elkezdték harckocsik ellen optimalizálni, de ettől függetlenül továbbra is használták őket a gyalogság támogatására is. Ha a löveged elég erős ahhoz, hogy kilőljön egy harckocsit, valószínűleg gyalogság ellen is használható, ha más lőszert raksz bele.
2. A Sd.Kfz. 251 ---> IFV elmélettel két problémám van:
- Az IFV -k gyalogságot is szállítanak. Volt ehhez elég hely az átfegyverzett féllánctalpasokban? Nem lehet, hogy ezek inkább olyasmik voltak, mint pl a Stryker MGS, ami egy pszh alapon létrehozott, de gyalogságot már nem szállító tűztámogató jármű? Mert ebben az esetben egy harckocsi is ugyanazt tudja, csak jobban (de drágábban).
- A wiki szerint összesen kb 15 000 Sd.Kfz 251 készült. Szerintem ezek töredéke lehetett IFV/tűztámogató változat. Ezzel szemben majdnem 50 000 harckocsit készítettek a németek, amelyekből kb 35 000 a Pz III, Pz IV és Pz 38(t). Még ha ténylegesen is a koncepció alapján 251 -ket szerettek volna tűztámogatásra alkalmazni, ezeket valószínűleg valamilyen harckocsival végezték el, hiszen vagy 20 -szor annyi ált rendelkezésre a régebbi típusokból is, amik kb ugyanúgy vagy jobban is el tudták látni ezt a feladatot.
3. Ugyan nem teljesen kötődik a témához, de a "
szabályt erősítő kivétel" egy rossz érv. Logikailag minden kivétel gyengíti az adott szabályt. (Ettől függetlenül a hozzászólás ezen részével egyetértek, egy vékonyan páncélozott jármű is game changer lehet gyalogsági támogatásra, főleg abban az időben, kézi pct gránátvetők és rakéták elterjedése előtt)