M
molnibalage
Guest
Az lényegtelen, tűztámogató. A hk feladata nem a gyalogság elsődleges irtása.Elmebeteg..?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az lényegtelen, tűztámogató. A hk feladata nem a gyalogság elsődleges irtása.Elmebeteg..?
Nem.Az az ATGM/páncéltörő-páncélvadász fegyverek alapvető feladata.A hk azért lett alapfegyver,mert többféle feladatkör egyidej betöltésére alkalmas.Nem, a hk legalapvetőbb feladata az ellen páncéloserejének a pusztítása.
Ikv91 páncélvadász járgány volt.A Stryker MSG is alapvetően az.Édes istenem, az IFV kategória az szerinted mire való?
A jenki Strkyer 105 mm-ese szerinted milyen vonalon gondolkodva született meg?
Ez és ennek utódja?
https://en.wikipedia.org/wiki/Infanterikanonvagn_91
Akkor miért van szerinted az, hogy a hk-k egymás hk-i ellen és ATGM ellen vannak páncélozva.
Igen.
Demagógiának én azt nevezném, amikor az ukránok által összegányolt helye verzióban a légzési rendszer éppen nem/szarul működik, és hogy én is egy divatos kifejezést használhassak, ebből extrapolálsz a végtelenbe... valóban, fárasztó tud lenne ha 1000 km-en keresztül a motorgázokat kell beszívni, de az, hogy a légzési rendszernem működött megfelelően a harckocsiban, az egy műszaki probléma, egy javítható gyermekbetegség, amelyekből számtalan van minden harceszközön. 1000 km-es tesztek erre vannak, hogy extrém terheléssel kiadják ezeket a problémákat, és nem igazán arra, hogy jellemző hadászati helyzetet szimuláljanak.
Egyébként örülök hogy az idegen eredetű kifejezésnek két lábon járó szótára is vagy, hogy a tanulmányaidnak ez is részét képezte és hogy folyamatosan tanításban részesítesz.
Nem egy ok alapján állították a görög harckocsizók azt,hogy nem jó az ergonómia annál is inkább mert az nem ergonómiai tényező,hogy beszivárog a motortérből valami. Megint ott tartunk,hogy olyan dologgal próbálod magyarázni az ergonómiai lemaradást ami nem tartozik az ergonómiához.
Nem, a tényeket állítom szembe azzal a valótlan állításoddal, hogy a görögök azért hagyták abba a tesztet, mert a harckocsi ergonómiailag nem volt megfelelő.
Ezzel szemben a valóság: a görög legénység abbahagyta az 1000 km-es menetet az ukrán T-84-ben, alapvetően azért, mert közben kénytelenek voltak a légzési rendszer hibája miatt a kipufogógázokat beszívni. Ugyanezt a távot az orosz T-80Uas érdekes módon gond nélkül megtette és kifejezetten kiváló értékelést kapott. Ezzel szemben a T-84-es kifejezetten kiforratlannak tartották.
Egyszerűen összemosod az egyébként "kiforratlannak" nevezett ukránok által kókányolt T-84-re vonatkozó tapasztalatokat az orosz T-80-ra vonatkozó tapasztaltokkal!Tank T-84 - in the commission of the first diurnal march of the Greek crew after the passage of the mountain sections of the route has refused to continue to press the motion, citing the increased fatigue, the crew changed to Ukrainian. Refusal speedometer in the commission of the first daily march. Study the use of respirators by crews of foreign tanks, following the T-84, due to poisoning exhaust gases."
Merőben eltért két harckocsi kapcsán a tapasztalat.
"The T-84 was considered to be somewhat inmature and had few problems: smoke grenades failing to work."
Vesd össze a T-80-ast, amellyel pozítívak voltak a tapasztalatok (a lövészetet most kihagyom):
"The T-80U had the best mobility and reliability."
"Slalom - T-80U has overcome this obstacle without collision on the flags."
"Maneuverability test - T-80U performed this exercise in full of minianomalous time compared to all submitted tanks."
"Test 2. Making 1000 km march. T-80U completed the march in full. … According to the Committee of the T-80U has fulfilled all the requirements of programs to perform the march, and on such indicators as: power reserve; fuel consumption;maximum speed; full charging time; exceeded the figures claimed by 15-20%. Excellent!"
"Test 3 Execution 50 km march at night. T-80U test carried out in full. Excellent! Test 4 Execution 100 km march with included stabilizer. T-80U test carried out in full. Committee noted the reliability of the stabilizer. Excellent!"
A fentiekből világosan kiderül, hogy az orosz T-80U simán végig csinálta az 1000 km-es szakaszt is, szó sem volt "ergonómiai" hibákról, az ukrán T-84 viszont már kevésbé jól szerepelt, őket érintette volt az ominózus legénység csere is. Hogy egészen pontosan mi volt az oka a fáradságnak, kicsit homályos, de a kontextusból kiderül, hogy utána a többi harckocsi légzőkészülékét is megvizsgálták a T-84 után, a kipufogógázoktól szerzett mérgezési tünetek miatt...
Tudod az Abrams vagy bármelyik harckocsi is k*rva fárasztó tud ám lenni, ha vezetés közben kipufogógázt lélegzel be..
Harckocsi alegysegek
Rendelkeznek nagy tuzero,eros pamcel vedetseg,nagyfoku manoverezo kepesseg,abv vedelem.
Vedelemben. Kepes
Nagy tavolsagbol pusztitani az ellenseget
Elharitani az ellenseg harckocsijainak es gyalogsaganak rohamat
Ellenlokesekkel a bekelodott ellenseges erok ellen/megsemmisiteni azokat
Tuzszakaszon vegrehajtott tevekenyseggel az ellenseg tevekenysegenek megakadajozasara
Tamadasban kepes
Tuz es manover osszehamgolasaval megrohamozni az ellenseget
Megsemmisiteni eloerejet es jarmuveit elfoglalni allasait
Gyors utemben kifejleszteni a tamadast
Talalkozo harcot vivni az ellenseg tartalekaval
Elharitani az ellenlokest
Uldozni a visszavonulo ellenseget
Menetbol lekuzdeni muszaki vizi akadalyokat szennyezet teruleteket.
Tehat a hk elsodleges feladata meg mindig nem masim hk val vivott harc. /az csak egy keppesseg ami a cel eleresehez szukseges lehet./
Az ergonómia az ember-gép-munkakörnyezet kapcsolatát vizsgáló tudományág. Az ergonómia a görög ergon = ’munka’ (görögül: ἔργον), valamint a nomos = ’tan, törvény’ (görögül: νόμος) szavakból alkotott szóösszetétel. Célja a szűkebb és tágabb munkakörnyezet, a gépek, munkaeszközök emberhez igazítása, az emberi adottságoknak lehető legjobban megfelelő munkaeszközök és munkakörnyezet kialakítása. Az ergonómia legfontosabb ágai: a termék-, a munkafolyamat- és a szoftver-ergonómia.Az ergonómiának nincs köze a műszaki hibához.
Abba az idobe hk n kivul nagyon nem is volt mas jarmu a csatateren./ami volt hk t kisert./Ehhez képest védelemben pl a németek addig a tűzvonal közelébe sem engedték a harckocsikat amíg meg nem jelent az ellenségnél egy harckocsi(Cariust nagyon komolyan lebaszták amiért másként csinálta).Bár ők nem igazán értettek a harckocsi harcászathoz.
Az ergonómia az ember-gép-munkakörnyezet kapcsolatát vizsgáló tudományág. Az ergonómia a görög ergon = ’munka’ (görögül: ἔργον), valamint a nomos = ’tan, törvény’ (görögül: νόμος) szavakból alkotott szóösszetétel. Célja a szűkebb és tágabb munkakörnyezet, a gépek, munkaeszközök emberhez igazítása, az emberi adottságoknak lehető legjobban megfelelő munkaeszközök és munkakörnyezet kialakítása. Az ergonómia legfontosabb ágai: a termék-, a munkafolyamat- és a szoftver-ergonómia.
Vagyis a kipufogógázok (vagy égéstermék, vagy bárminek is hívjuk) nem megfelelő elvezetése is ide tartozik.
Hogy az műszaki hiba eredője e, az más kérdés.
Ha szar a görgős széked egy kereke, akkor nem tudod használni, akkor sem, ha műszaki hiba miatt van. Vagyis nem ergonómikus a munkakörnyezeted.
Ha nincs gáz a klímában és fuldokolsz nyáron, akkor is rossz a munkakörnyezeted ergonómiája, csak műszaki hiba idézte ezt elő. Ugyanúgy izzadsz, mintha nem lenne klíma.
Feltéve, hogy nem ásták be eleve védelembe, vagy nem kezelték egyfajta erődként. (pl A Bukás, amikor beton fedezékek mögé beállították a Tigrist) Rommel mondjuk be akarta a páncélosokat (valamennyit biztosan) a normadiai parton ásni, csak nem engedték neki. Illetve amikor lesállásba voltak a háború vége felé, megint csak nem nagyon mozoghattak.Ehhez képest védelemben pl a németek addig a tűzvonal közelébe sem engedték a harckocsikat amíg meg nem jelent az ellenségnél egy harckocsi(Cariust nagyon komolyan lebaszták amiért másként csinálta).Bár ők nem igazán értettek a harckocsi harcászathoz.
Abba az idobe hk n kivul nagyon nem is volt mas jarmu a csatateren./ami volt hk t kisert./
Feltéve, hogy nem ásták be eleve védelembe, vagy nem kezelték egyfajta erődként. (pl A Bukás, amikor beton fedezékek mögé beállították a Tigrist) Rommel mondjuk be akarta a páncélosokat (valamennyit biztosan) a normadiai parton ásni, csak nem engedték neki. Illetve amikor lesállásba voltak a háború vége felé, megint csak nem nagyon mozoghattak.
Szerintem itt nagyon számít, hogy ki uralta a légteret, vagyis, hogy milyen szerepben találod magad.
Amúgy Dudi a gyakorlatot mondja, Szittya meg az elméletet. A gyakorlat mindig a realitásokkal és a lehetőségeiddel való szembesülés.
De ha fuldokolsz a tankban rendkívül nem ergonómikus dolog!A kipufogó gázok küzdőtérbe jutása műszaki hiba eredménye,ha nyolcas lesz a biciklid kerekében az nem ergonómiai hiba attól,hogy nagyban rontja az "ember-gép" kapcsolatot.