Azért ez a mai biznisz nagy meglepetés! Kisebb afrikai vagy ázsiai országokra számítottam. Jó kezdet!!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez új nem hallottuk még a hírt... legalább öccccccör.Na az első fecske...
https://www.origo.hu/itthon/20210218-magyar-cseh-gepeket-vasarol-a-vietnami-legiero.html
"Tizenkét darabot vásárolt a Vietnámi Védelmi Minisztérium a Tombor András többségi tulajdonában álló AERO Vodochody AEROSPACE repülőgépgyártó L-39NG Trainer modelljéből a cég keddi közleménye szerint - írja a Mandiner."
Ha egy útra kell csak a hajtómű, akkor már egyszerűbb, ha pulzáló sugárhajtóművet fejlesztünk, mint a V1-be.Ennek a turbinának az elődje van az Albatroszokban, amikből(a használt Albákból) filléres áraik miatt (ár/érték aránya miatt) érdemes nekünk is többfeladatú drónt kialakítani.
Egyszerűen olyan olcsó, hogy nem lehet vele bukni anyagilag, egy hasonló céldrón is sokkal drágább!!! Pl !
Ezért kellene valami évi százas nagyságrendű, kompatibilis hajtómű (hazai gyártás álmodása ), mert az olcsó kategóriára igazán fizetőképes arab/afrikai/dél-amerikai piacon ki fognak derülni a vélt és/vagy csinált "nemzetbiztonsági kockázatok", és az amcsi Williams turbina miatt sorra fogjuk bukni a megrendeléseket.
Emiatt nem lesz gazdaságos darabszám, ...
Elsorvad, leépül a cég, mivel nincs más lehetősége, több lábon állása, ezért marad a rabszolgamunka.
Valahonnan mintha ismerős lenne ez a "forgatókönyv"!
...vagyis kellenka további termékek, és akkor az Aerobus is kénytelen lesz rendesen megfizetni a bedolgozóit.
U.i: Egy két gazdasági/politikai szinttel feljebb egyébként ilyan háttérben lévő forgatókönyv alapján lettek a német/japán ipari lobbik kormányai is a háborúkba belekényszerítve.
...első, második!
.Itt is legyen meg
OMNIPOL will export 12 L-39NG jets to Vietnam
The aircraft, manufactured by Aero Vodochody AEROSPACE will be delivered during the period 2023 to 2024.www.epicos.com
Talán érdemes a leírtakat kicsit árnyalni azzal hogy az Airbus Spanyolország is hozzákezdett egy saját fejlesztéshez
Dróntámadás miatt kigyulladt a rijadi olajfinomító.
Nincs korszerű kompozit technológiájuk hozzá fogd már fel! Az Aero a XX. században maradt, akinek alumegmunkálás kell azt tudja, de ott nem lesz dróngyár!Pl: Ideje lenne már az Aero Vodochody (magyar( ! ) drón-)ágazatnak "felébredni"!!!
Költői kérdés: Létrehozni ???
Ezen a Magnus Aircraft tudna segíteni!Nincs korszerű kompozit technológiájuk hozzá fogd már fel! Az Aero a XX. században maradt, akinek alumegmunkálás kell azt tudja, de ott nem lesz dróngyár!
Akkor minek Aero!Ezen a Magnus Aircraft tudna segíteni!
Mert tudnának segíteni egymásnak?Akkor minek Aero!
Mert az Aero semmit nem tudna a közösbe tenni.Mert tudnának segíteni egymásnak?
Nincs korszerű kompozit technológiájuk hozzá fogd már fel! Az Aero a XX. században maradt, akinek alumegmunkálás kell azt tudja, de ott nem lesz dróngyár!
Szerintem a korszerű fedélzeti elektronikát, katonai gépek esetén a fegyerzetet, a piacot.....Mert az Aero semmit nem tudna a közösbe tenni.
Nehogymá' együttműködjön két magyar tulajdonú repülőgépgyártó cég valami légijárművön...Szerintem a korszerű fedélzeti elektronikát, katonai gépek esetén a fegyerzetet, a piacot.....
De esetleg fordítva is lehet gondolkodni! Ha már többségben magyar kézben van az Aero, a Magnus segíthetne neki a kompozit anyagok felhasználásában!
Az Aeronak semmilyen korszerű fedélzeti elektronikája és fegyverzete nincsen. Érts már meg, hogy lényegében alumíniumot tudnak megmunkálni.Szerintem a korszerű fedélzeti elektronikát, katonai gépek esetén a fegyerzetet, a piacot.....
De esetleg fordítva is lehet gondolkodni! Ha már többségben magyar kézben van az Aero, a Magnus segíthetne neki a kompozit anyagok felhasználásában!
Persze, a gyárnak nincs, de a termékein van! Az L-159-en, és az L-39NG is alkalmazhatóak korszerű nyugati fegyverek, tehát a hozzá szükséges elektronika is integrálva lett! Én legalábbis ezt olvastam!Az Aeronak semmilyen korszerű fedélzeti elektronikája és fegyverzete nincsen. Érts már meg, hogy lényegében alumíniumot tudnak megmunkálni.