Az AERO egy cseh gyár, a cseh állam osztja az export engedélyeket!Még mindig nem adunk el fegyvert az ukriknak!
Még ha nem is mostanában lenne az üzletből valami, azért az megint egy 180°-os fordulat lenne!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az AERO egy cseh gyár, a cseh állam osztja az export engedélyeket!Még mindig nem adunk el fegyvert az ukriknak!
Még ha nem is mostanában lenne az üzletből valami, azért az megint egy 180°-os fordulat lenne!
A magyar állam tulajdonában van a 80%-a, ha lehet hinni a híreknek!Az AERO egy cseh gyár, a cseh állam osztja az export engedélyeket!
Nem az ukránoknak menne, hanem nyugatra. Ők képeznek rajta ukri pilótákat, az ő dolguk. De tovább is adhatják. Ráadásul mivel kikepzőgép, nem halált okozó fegyver.Még mindig nem adunk el fegyvert az ukriknak!
Még ha nem is mostanában lenne az üzletből valami, azért az megint egy 180°-os fordulat lenne!
oké, de szerintem nekik az a lényeg, hogy a magyar állam elbábozhassa hogy nincs köze a háborúhoz. Pénzt azért akar keresni a magyar állam az AERO-val, különben neki kellene betalicskázni a lét, ha nincs elég bevétel. Azt mondták 80+ gépél térül meg a NG fejlesztése - hát az még messze van.A magyar állam tulajdonában van a 80%-a, ha lehet hinni a híreknek!
Aero Vodochody – Wikipédia
hu.m.wikipedia.org
Én erre az @Aladeen bejegyzésre válaszoltam, amiben könnyű harci gépekről ír:Nem az ukránoknak menne, hanem nyugatra. Ők képeznek rajta ukri pilótákat, az ő dolguk. De tovább is adhatják. Ráadásul mivel kikepzőgép, nem halált okozó fegyver.
Harmadrészt alsó hangon 2 év mire legyártjuk.
azt hittem hogy olcsó harci gépet keresnek, mert akár az is lehetne...
cseh cég magyar tulajdonban. Annyira magyar, mint amennyire az ide települt Mercedes vagy Audi német - vagy még annyira sem...AERO Vodochody
✈ Dnešním dnem byla oficiálně zahájena Official Singapore Airshow. Na českém stánku popřál náměstek ministryně obrany Daniel Blažkovec firmám úspěšná jednání a kolotoč jednání se může rozběhnout na...www.facebook.com
Az Aero Vodochody most mi? Cseh vagy Magyar? Mert csak a cseh zászló van kint...
Cseheknél bejegyzett, cseh telephelyű, cseh alapítású, cseh vezetésű vállalat.AERO Vodochody
✈ Dnešním dnem byla oficiálně zahájena Official Singapore Airshow. Na českém stánku popřál náměstek ministryně obrany Daniel Blažkovec firmám úspěšná jednání a kolotoč jednání se může rozběhnout na...www.facebook.com
Az Aero Vodochody most mi? Cseh vagy Magyar? Mert csak a cseh zászló van kint...
A tulajdonosi jogok mellett a lényeg van nálunk, a pénzügyi igazgató magyar, a mi delegáltuni.Cseheknél bejegyzett, cseh telephelyű, cseh alapítású, cseh vezetésű vállalat.
A tulaj a magyar állam, de egyelőre nemnagyon magyaráz bele senki a dolgokba részünkről szerintem.
Szerintem lényeg technológia és know-how - az meg nagyon cseh...A tulajdonosi jogok mellett a lényeg van nálunk, a pénzügyi igazgató magyar, a mi delegáltuni.
Bubu! Picit butaságot mondtál.cseh cég magyar tulajdonban. Annyira magyar, mint amennyire az ide települt Mercedes vagy Audi német - vagy még annyira sem...
Hát "Bubu", már megint ez a aniv hurrá optimista megközelítés!Bubu! Picit butaságot mondtál.
Az Audiban a dolgozók és a vezetők max. magyarok. Míg a tulajdonos német, részben a német állam.
Az AV-ben csehek a dolgozók és a vezetők. Nálunk a tulajdonosi jogok, meg a kassza kulcsa.
Tehát az AV magyar, magyar tulajdonu cég külföldön, míg az Audi német, német tulajdonú cég itthon.
Hogy ez mit jelent lásd Hirtenberger. Ahol szintén a magyar állam a tulajdonos és nálunk a kassza kulcsa, magyar a pénzügyi vezető, de osztrák dolgozók és vezetők vannak. Viszont ha mi, a magyar állam úgy dönt, akkor Várpalotára költözhet részben vagy egészben.
Itt nincs hurráoptimizmus. Az a helyzet amit írtam.Hát "Bubu", már megint ez a aniv hurrá optimista megközelítés!
Nagyon más a szitú mint az Audival van!
Az Audi nem csak tulajdonos, tehet nem csak pénzt hozott, hanem hozza ide beszállítóit a termékkörét, márkáit, gyártási technológiát - ezek képviselnek igazi értéket.
Konkrétan ha egyik napról a másikra sztrájkba lépnek vagy lelépnek a dolgozók az AV-ból, akkor vége dalnak: magyar tulaj ezeket nem tudja pótolni. Nincs egy másik szakember gárda, akit ki lehet reptetni oda, hogy betanítson egy új garnitúrát, ahogy az Audi tenné ugyan ebben az esetben.
Ez egy magyar állam által többségben tulajdonolt ízig-vérig cseh repülőgépgyár. Ez az igazság.
tök mindegy hogy sztárij vagy nem. "Elrabolják az UFO-k" a komplett gyár személyzetet.Itt nincs hurráoptimizmus. Az a helyzet amit írtam.
Persze ez egy cseh történetű gyár, cseh tudással. De mindig a money meg a tulaj számít. Hány magyar cég alakult át külföldi tulajdonos által. És itt hosszú a tól ig lista hogyan.
Sztrájk.
Ez tulajtol független. Amikor a győri Audiban sztrájkoltak a melosok nemcsak Győr, hanem az összes Audi gyár a világon és rengeteg VW konszern gyár leállt Európában.
Bubu! Picit butaságot mondtál.
Milyen bubu , ha már valami akkor Expertke de nem bubu
Kérdés: Kinél van a gép technológiai, gyártási leírása, rajzai?Itt nincs hurráoptimizmus. Az a helyzet amit írtam.