Van HTKA fórumon egy nemzetközi H145M topik is, érdemes azt is olvasni, mert a nem kimondottan magyar vonatkozású információk ott vannak frissen linkelve... (és akkor nem utólag csodálkoztok rá dolgokra)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az b.na be ha ezt deszant feladatokra akarnák használni...
Minimális javítónkapacitásunk van a géphez ami azt jelenti hogy a minimálisnál nagyobb sérülés esetén lehet visszaszállítani a gépet a gyártóműbe vagy lehet várni a külföldi szerelőket.
Nulla mértékben vagyunk felkészülve összelövöldözött helikopterek javítására.
Úgy kapcsolódik ide, hogy ha az ajtóból akarsz géppuskázni akkor közel kell menjél ahhoz akit bántani akarsz.Ezt készséggel elhiszem,csak nem értem,hogy hogyan kapcsolódik a témához.
Úgy kapcsolódik ide, hogy ha az ajtóból akarsz géppuskázni akkor közel kell menjél ahhoz akit bántani akarsz.
Ez azt jelenti hogy ha az aki bántani akarsz nem örül neked és visszalő akkor jó eséllyel el is fogja találni a H145 öst.
Ha pedig eltalálja akkor mi nem tudjuk egy kònnyen megjavítani.
Ennyi...
Az nem is baj ha egy két kurva bekapja a legyet ha van még mellette ezer másik, de nekünk csak 20 H145-ünk lesz.Jaaa.Hát aki kurvának áll...
Meglepődnél pl. a Gripeneken mennyi mindent már meg tudunk javítani, helyben...Az nem is baj ha egy két kurva bekapja a legyet ha van még mellette ezer másik, de nekünk csak 20 H145-ünk lesz.
Meg egyébként is....a H145 már leginkább egy repülő számítógép és sokkal komolyabb dolgokra is lehetne használni mint deszant kirakásra meg ajtóból lövöldözni az ellenre.
Bizonyára....nem is kellett hozzá több mint laza 14 év...Meglepődnél pl. a Gripeneken mennyi mindent már meg tudunk javítani, helyben...
Ugyanez érvényes bármelyik átlagos ország légierejére is...és szárazföldi haderejének technikájára is, amihez nem elég a hegesztés...Bizonyára....nem is kellett hozzá több mint laza 14 év...
Mindenesetre ha egy H145 reduktorát kilykasztaná egy skuló azt hiszem sokáig vakargathatnák a fejüket a magyar szakik...
U.ez vonatkozik a rotorlapátokra és bármelyik elektromos dobozra...
Én az Emerson Mini-TAT univerzális fegyvertornyot ajánlanám.Én remélem kihagyják ezt az ajtólövész marhaságot...
Ennél elavultabb és feleslegesebb fegyvert egy helikopterre nehezen lehet elképzelni…(kb. mint a gépágyú az F-35-ön)
Honnan tudod hogy 14 év kellett hozzá? Illetve ezek az új helik új üzemeltetési kultúrát is jelentenek. Gondolom nem cél, hogy az airbusos fiuk itt legyenek még évekig. Menni fog szépen sorban minden.Bizonyára....nem is kellett hozzá több mint laza 14 év...
Mindenesetre ha egy H145 reduktorát kilykasztaná egy skuló azt hiszem sokáig vakargathatnák a fejüket a magyar szakik...
U.ez vonatkozik a rotorlapátokra és bármelyik elektromos dobozra...
Semmi fejvakarás, pont az általad felsorolt hibákat a legegyszerűbb javítani: vakarózás helyett sérült berendezés kiszerelése, majd cseredarab beépítése, földi tesztek, berepülés. Mert azért elsírnám magam ha 20 azonos típusú gépet úgy akarna üzemeltetni a MH, hogy nincs hozzá semmiféle tartalék-alkatrész!!Bizonyára....nem is kellett hozzá több mint laza 14 év...
Mindenesetre ha egy H145 reduktorát kilykasztaná egy skuló azt hiszem sokáig vakargathatnák a fejüket a magyar szakik...
U.ez vonatkozik a rotorlapátokra és bármelyik elektromos dobozra...
Fontos hogy mire kapnak jogosítást...Aki ért hozzá, mondja meg hogy ez mire jó vagy mire elég...
Ha arra gondolsz hogy mindig lesz, annyi tartalék hajtómű, reduktor, forgószárny lapát meg az elektronika dobozai a raktáron hogy a sérült elemek helyett csak pity-puty béépítsd akkor lehet hogy csalódni fogsz.Semmi fejvakarás, pont az általad felsorolt hibákat a legegyszerűbb javítani: vakarózás helyett sérült berendezés kiszerelése, majd cseredarab beépítése, földi tesztek, berepülés. Mert azért elsírnám magam ha 20 azonos típusú gépet úgy akarna üzemeltetni a MH, hogy nincs hozzá semmiféle tartalék-alkatrész!!
Heli fejlesztés meg van benne más is.
https://magyarnemzet.hu/belfold/uj-airbus-helikopterek-uj-hangarok-8286105/
A 2018-ban kötött szerződés értelmében 2021-ig összesen húsz H145M helikoptert kap a Magyar Honvédség. A szerződésben szereplő húsz darab gépből az utolsó kettő jövőre érkezik meg Szolnokra.
A gyártóval kötött szerződés öt évre szóló logisztikai támogatást, kiképzést, valamint átképzést is tartalmaz. Az elérhető legmagasabb szintű, úgynevezett HForce fegyverzeti rendszer alkalmazására képes új gépek személyszállításra, egészségügyi kiürítésre, kutató-mentő, tűztámogató és felderítő, valamint határőrizeti feladatok ellátására éjjel és nappal egyaránt alkalmasak
Az érkezettek közül kettő kutató-mentő, és a harmadik, milyen konfig?
Általános LUH, mint a decemberi helik.
Most egyébként a kutató mentö, felderítő, stb. helikoptereken, tehát ami nem tűztámogató, azok azért rendelkeznek valami alap fegyverzettel? Mert ugye a H-Force nem mindegyiken lesz, de amin nem lesz azon semmilyen önvédelmi fegyver sincs?
Illetve a lehető legmodernebb H-Force ATGM integrációjáról van hír?
Párnásról szóltak a pletykák, csak azért érdeklődtem.
Ha VIP ülésre gondolsz, arról már én is olvastam. Nem tartom kizártnak. Abból lesznek szemlézve az új Leok!
Elméletileg most jött a hetes (vip) is.
H-Force mindegyiken lesz. Csak és itt idézném a tanult kollégát:
Tényleg, a hátsó ajtókat nem fogjátok használni a deszantra?
A fenestron miatt ugye sokkal biztonságosabb a hátrafelé mozgás is.gyakorlatilag ezzel ugyan olyan kirakást is lehet csinálni, mint a leszedett hátuljú Mi-17-tel is, nem?
"Timber Express ist eine jährliche Übung für taktische Datenlinks. Gastgeber in 2020 ist das Taktische Luftwaffengeschwader 51 „Immelmann“ in Schleswig-Holstein.
In Zusammenarbeit mit Airbus Helicopters und Hensoldt werden an einem Hubschrauber H145M Link-16-Tests gemacht. Das ist in dieser Form in Deutschland erstmalig bei einem Hubschrauber. Damit kann der Einstieg geschaffen werden, den H145M in seiner Rolle als Transportmittel für Spezialkräfte um eine entsprechende Befähigung sichtbar aufzuwerten."
Persze lehet véletlen is, de érdekes egybeesés, hogy épp akkor és épp ott járt a képen látható magyar gép is...
Biztos vagyok benne,hogy a német légierő mellett vagy akár előtt is jó értelemben mi leszünk a kísérleti nyulak a H145M-l kapcsolatban