Azért tettem be a képet, hogy lásd mi a különbség. Egy teherszállító gépben is lehet embereket szállítani, meg marhavagonban is. Ha egy vonaton le kellene szállítani egy zászlóaljat mindenestűl (emberek, technika, ellátmány, stb.), akkor hogyan raknád össze a szerelvényt?Én nem tudom,hogy mire reflektáltok,de nam arra,amit irtam.Sziveskedjetek újraolvasni.A219 multifunkciósra való átépitéséeől irtam.Meg azt is,hogy konkrétan vittem,fogtam,még ücsörögtem is ilyen repülőbe való székes paletta foteljében.Mert azok teljesen normális,átlagos utasgép ülések voltak.Ezekre a palettákra olyan székeket raknak,amilent a kedves vevő megrendel.
Kizárólag marhavagonokban, mert abban úgy is elmegy minden, vagy esetleg az élőerőnek biztosítassz rendes utasszállító vagonokat? A mozdony ezt is azt is elbírja....
Itt pontosan ez történt.
A döntéshozók látták, hogy 6 gépre lesz szükségünk, hogy a repülős logisztikai szállítást letudjuk, ennek kb. felét az élőerő szállítási igény teszi ki. Akkor az 6 gépből miért ne vegyünk 3 dedikáltan utasszállításra kitalált gépet, amikkel mellesleg a delegációs szállítást is letudjuk, és ha minden kötél szakad, akkor kisebb terheket is el lehet küldeni?
Ha összehasonlítod a betett képeket, láthatod, hogy a szállítórepülőben együtt utazol a csomagoddal, mindezt erősen felöltözve, több (esetenként 7-8óra) órán keresztül.
Ezzel szemben az utasszállítón a katonák a polgári normáknak megfelelően kényelemben (már ha lehet egy ilyen hosszú utat kényelmesnek nevezni).
Ha van lehetőség célszerszámra, akkor miért ne azt használjuk?