Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 004
31 090
113
66yJbccB3-E.jpg

5CTL3fKeJ58.jpg
 

krokomach

Well-Known Member
2010. április 27.
10 729
11 462
113
http://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/201508071235-tugc.htm
A fő titkát a vadászgépnek a T-50 tesztpilótája elmondja. (adás a gép képességeiről és fegyverzetéről augusztus 9-én)
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 485
84 567
113
Ezek szerint azért néz ki elég legyilkoltnak* a sárkány mert ezt a gépet folyamatosan extrém terhelésnek teszik ki?

*A B1B-nél volt arról,szó,hogy a sárkány takarólemezeinek hullámossága a a nagy igénybevételnek köszönhető.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 760
66 620
113
Ezek szerint azért néz ki elég legyilkoltnak* a sárkány mert ezt a gépet folyamatosan extrém terhelésnek teszik ki?

*A B1B-nél volt arról,szó,hogy a sárkány takarólemezeinek hullámossága a a nagy igénybevételnek köszönhető.

Engedd meg, hogy megjegyezzem, ezen a gépen én az általad vélt hullámosodás nyomát se látom. Kifejezetten jó állapotban van ez a masina. Azok az ovális elemek a szárnyon már a Szu-27-eseken is megvoltak, azokon át töltötték be a poliuretán habot a szárny tartályaiba.

Nesze neked hullámos lemezelés:

2402812_900.jpg


Pedig ez a gép még nem is repült, a lemezfelület pedig nem is deformálódó szekción van. Egyszerűen a szegecselést sikerült elrontani, vagy a kelleténél lágyabb a lemez anyaga. További lehetséges ok, nem megfelelő lemezvastagság.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 485
84 567
113
Allesmor Obranna

Én szárnyakon lévő ovális elemekre gondoltam de ezek szerint az nem a nagy terhelés miatt van.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 579
85 091
113
Elkészult az új ruha és sisak a Pak-Fa pilótáknak.
http://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/201508081803-kxau.htm
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 579
85 091
113
2015 július 30-án jelent meg, de a kép még 2014 májusban készult.
http://www.airforce.ru/content/vladimir-vorob-ev/1880-t-50-5/