India problémáját nem oldja meg, hogy 250 vagy 2000 millió USD-t költöttek a PAK-FA-ra. Nincs jelenleg váltótípusuk, jó néhány századnyi 21-es, 27-es és Jaguár pótlására. A Rafale mennyiségre szükségük lett volna. A PAK-FA-t pedig 5.gen gépként a légierő 2020-30-tól állították volna hadrendbe. Indiának a költségvetésébe be kellett terveznie már most a leendő kiadásokat, nem magyarok, hogy O.V kisvasútja, vagy kiskukityini stadion elsőbbséget élvez..
A PAK-FA darabszám felezése azt jelenti, hogy lassan kihátrálnak a programból mert nem látják műszaki-technológiai háttért, hogy az időben, egy sorozatgyártásra érett, és ténylegesen a tervezett paramétereket hozó típust kapnának. Most két szék között ülnek a földön, gyakorlatilag egész fejlesztési, és minőségi programjuk lóg a levegőbe az indaiaknak. Se Rafale megfelelő darabszámban, haza gyártással, de 5.gen gép a tervezett időben. Viszont kiskaput hagytak, oroszoknál és a franciáknál egyaránt. De nem akarnak olyan gépbe a szükségesnél többet ölni, amely lehet, hogy nem hozzá a kívánt paramétereket. Ezért inkább Ők sem fejlesztenek bele+ dolgokat, kész gépeket vesznek (valamikor ha lesz, stb.)
A 2020-ig egy századnyi orosz megrendelés, nem biztató, a jövőben esetleg rendszeresíteni kívánó államoknak. Lehet, hogy az oroszoknak nincs pénzük (bár legutóbbi gazdasági elemzések kicsit biztatóak számukra), de én nem a pénzhiányban, hanem a tervezési és műszaki problémákban látom a program baját. Tervezni még csak megtervezik a rendszereket, berendezéseket, alkatrészeket, de az ipar képtelen megfelelő minőséget gyártani (ráadásul sorozatgyártásban).. Indiának gondolom az sem esik túl jól, hogy éppen az "ellenség" Kína beszerezheti Szu-35-öst "lemásolásra". Kínában pedig van megfelelő ipari kapacitás, Indiával ellentétben, akár a 35-ös klónok gyártására. A kérdés, mi az Kínai 5.gen gépekkel. Tényleges tulajdonságok, sorozatgyártás.. Nem tenném rá a fejem, hogy előbb lesz 5.gen kínai harci repülőgép rendszerben, mint orosz.
Még arra is gondolok, hogy lehet, hogy India is beszerez SzU-35-öt?? de gondolom, csak hazai gyártással..
A PAK-FA darabszám felezése azt jelenti, hogy lassan kihátrálnak a programból mert nem látják műszaki-technológiai háttért, hogy az időben, egy sorozatgyártásra érett, és ténylegesen a tervezett paramétereket hozó típust kapnának. Most két szék között ülnek a földön, gyakorlatilag egész fejlesztési, és minőségi programjuk lóg a levegőbe az indaiaknak. Se Rafale megfelelő darabszámban, haza gyártással, de 5.gen gép a tervezett időben. Viszont kiskaput hagytak, oroszoknál és a franciáknál egyaránt. De nem akarnak olyan gépbe a szükségesnél többet ölni, amely lehet, hogy nem hozzá a kívánt paramétereket. Ezért inkább Ők sem fejlesztenek bele+ dolgokat, kész gépeket vesznek (valamikor ha lesz, stb.)
A 2020-ig egy századnyi orosz megrendelés, nem biztató, a jövőben esetleg rendszeresíteni kívánó államoknak. Lehet, hogy az oroszoknak nincs pénzük (bár legutóbbi gazdasági elemzések kicsit biztatóak számukra), de én nem a pénzhiányban, hanem a tervezési és műszaki problémákban látom a program baját. Tervezni még csak megtervezik a rendszereket, berendezéseket, alkatrészeket, de az ipar képtelen megfelelő minőséget gyártani (ráadásul sorozatgyártásban).. Indiának gondolom az sem esik túl jól, hogy éppen az "ellenség" Kína beszerezheti Szu-35-öst "lemásolásra". Kínában pedig van megfelelő ipari kapacitás, Indiával ellentétben, akár a 35-ös klónok gyártására. A kérdés, mi az Kínai 5.gen gépekkel. Tényleges tulajdonságok, sorozatgyártás.. Nem tenném rá a fejem, hogy előbb lesz 5.gen kínai harci repülőgép rendszerben, mint orosz.
Még arra is gondolok, hogy lehet, hogy India is beszerez SzU-35-öt?? de gondolom, csak hazai gyártással..