+ ha egy napelem nem heliostat, akkor az év 1 napján 1 igen rövid ideig termel 100%-ot.1150:8760=13,1 %
8760 óra van egy évben. Még a saját számaid alapján se lőtt nagyon mellé!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
+ ha egy napelem nem heliostat, akkor az év 1 napján 1 igen rövid ideig termel 100%-ot.1150:8760=13,1 %
8760 óra van egy évben. Még a saját számaid alapján se lőtt nagyon mellé!
+ ha egy napelem nem heliostat, akkor az év 1 napján 1 igen rövid ideig termel 100%-ot.
Ha a Roszatomnak is annyi megrendelése lenne, mint a napelemgyártóknak, ők is "futószalagon" gyártanák az erőműveket és nem 12 milliárd eurós darabáron.
Erre Merkel: "Hold my beer!"Csak ezt EU-n belül nem lehet megtenni. Büntető vámnak számít. Ha ezt meglépik, ott lesz vége az EU-nak.
Erre Merkel: "Hold my beer!"
Amennyire elindultak a zöldnek nevezett úton, és ahogy az országok fix áron veszik a napenergiából származó áramot kötelező módon, míg a többi szopik a piaci árakkal, s közben hatalmas támogatások mennek a "zöld" energiatermelőkre, ráadásul a németek sokat buknak a saját zöldségükön, simán elnevezik valami zöld utat segítő karbonsemleges ösztönző környezetvédő díjnak s elmondják, hogy nem lehet bűntetővám, ami a tisztább levegőért s a környezetünk megóvásáért van. S hidd el nálam sokkal ügyesebben leírja ezt a megfelelő marketing cég, s úgy keresztűlrugdossák az EU-n, hogy rossz lesz nézni.
Lengyelek szopóágon lesznek akkor, poxit?Nem kell félni, megoldja a német. Már van rá törvény, hogy az olyan országokból jövő árut, aminek a CO2 kibocsátása magasabb, mint az EUs átlag (?), plusz adóval sulytják. Pár év és lesz valami zöld energiával termelési standard, amit ha valaki nem követ az pénzbe fog neki kerülni, hogy rontsa a versenyképességét, és javítsa a németekét, akik a saját hülyeségük miatt veszik az EU ledrágább áramát.
A Shell tíz évet se kapott arra, hogy mintegy lefelezze a károsanyag-kibocsátását
2030-ig 45 százalékkal csökkentenie kell a szén-dioxid kibocsátását annak a Shellnek, amely jelenleg évente kilenc Hollandiányi károsanyag természetbe kerüléséért felelős. Az olajipari óriást civilek fektették ki a bíróságon.www.napi.hu
Gratulálok megint jöttek a "pusztáncivil" és semmilyen ellenérdekelt gazdasági szereplő által sponzorált agyhalott sötétződek megmenteni a klímát, és a bíróság ahelyett, hogy partvisnyéllel csapkodva kergette volna őket bele az Északi-tengerbe (ahova amúgy törzsfejlődésük szerint valóak) még a fogalmatlan bíró révén lehetetlen módon szart bele egy olajipari cég a belső működésébe. De persze a levesből a szart kikanalazni már nem fogja, mivel "nem az ő resortja megoldani". Klasszikus Tipszmix Csabit idézve: szép volt, többet nem jövök. Én a Shell helyében otthagynám az egész holland bagázst (tudom, hogy Royal Dutch meg minden, de ez már agyrém) mint Szent Pál az oláhokat, aztán boldoguljatok a saját agymenéseitekben benzin nélkül.Azt ugyan nem a bíró feladata megmondani, hogyan kell ezt a változást a Shellnek megtennie, de a könryezetvédők biztosak abban, hogy a vállalat mostantól nem tudja folytatni az eddigi olaj és gáz szivattyúzási politikáját.
Na mi lesz ebből? A groningeni gázmező kifogyásával az alapvetően csökkenő hollandiai kapacitások tovább épülnek majd lefelé, és a többi részleg meg egyszerűen áttelepül a környező országokba vagy tovább. Értek el vele a hülye klímát már szektás szinten vehemensen szexualizálók bármit is? Ja, a holland szereplőknek és gazdaságnak adtak egy gyomrost, de semmi sem fog változni...However, for the Dutch-British company, the ruling is only legally binding in the Netherlands.
Ezek sanszosan még 20 évesek sem voltak.Környezetbarát "zöld-energia"...
..
Ezek sanszosan még 20 évesek sem voltak.
A lapátok hamar elfáradnak, minden fordulatnál méteres hajlás a felső-alsó holtpont között és az x megawattnyi teljesitményt át kell adni a tengelynek.De miért bontják el őket ilyen hamar? Nem értem, a beton meg a kompozit nem arról híres, hogy 20 év után kuka...
De miért bontják el őket ilyen hamar? Nem értem, a beton meg a kompozit nem arról híres, hogy 20 év után kuka...
Pontosan. Iszonyatos fárasztó igénybevételnek vannak kitéve ezek és a működési tartományuk sem stabil, mert a szél hogy így, hol úgy fúj.A lapátok hamar elfáradnak, minden fordulatnál méteres hajlás a felső-alsó holtpont között és az x megawattnyi teljesitményt át kell adni a tengelynek.
Egy cikk. Egy instant agyfasz. És egyben kortünet. És ez újságban megjelenhet. Sírni tudnék.Csak épségben hazakerüljek innen… | Demokrata
A lelkemet 35 éve légmentesen lezáró betonszarkofág beszakadt. Rádöbbentem arra, hogy három és fél évtizedes mulasztást kell ezzel a cikkel bepótolnom.demokrata.hu
Nagyjából itt kell abbahagyni az olvasást.Vujity Tvrtko televíziós újságíró
Pontosan. Iszonyatos fárasztó igénybevételnek vannak kitéve ezek és a működési tartományuk sem stabil, mert a szél hogy így, hol úgy fúj.
Sajnos rosszul érzed.Ez rendben, de miért nem méretezik nagyobb élettartamra? A tömeg itt nem érzem, hogy nagyon probléma lenne.
Közel sem. A gép sebessége erősen kontrollált és nem oszcillál úgy, mint a szél.Egy repülőgép szárnyát is viszonylag dinamikus terhelés éri, ahol viszont a tömeg jelentősen számít.
És jól túl is van méretezve, mert nem nagy cucc betenni egy hajóba.Ugyan nem tudom, hogy egy Dreamliner-t hány órára méreteznek, de gyanítom nem 10-20ezerre, mert azt egy utasgép nagyon hamar összehozza.
Vitorlákból van bőven, ami 12000 órás élettartamú, viszont az nem törhet 3.75g-nél mint egy utasgép, hanem csak 8-9nél... és kapja is az ívet bőven használat közben.
Már várom, hogy holnap hány sötétződ fog a főbejárat előtt kaffogni... Az FFF-s hülyegyerekek ezt már egyszer idén eljátszották, sőt jól be is fenyegettek egy 80 milliárdos DAX céget.A Shell tíz évet se kapott arra, hogy mintegy lefelezze a károsanyag-kibocsátását
2030-ig 45 százalékkal csökkentenie kell a szén-dioxid kibocsátását annak a Shellnek, amely jelenleg évente kilenc Hollandiányi károsanyag természetbe kerüléséért felelős. Az olajipari óriást civilek fektették ki a bíróságon.www.napi.hu
Ez rendben, de miért nem méretezik nagyobb élettartamra? A tömeg itt nem érzem, hogy nagyon probléma lenne.
Egy repülőgép szárnyát is viszonylag dinamikus terhelés éri, ahol viszont a tömeg jelentősen számít.
Ugyan nem tudom, hogy egy Dreamliner-t hány órára méreteznek, de gyanítom nem 10-20ezerre, mert azt egy utasgép nagyon hamar összehozza.
Vitorlákból van bőven, ami 12000 órás élettartamú, viszont az nem törhet 3.75g-nél mint egy utasgép, hanem csak 8-9nél... és kapja is az ívet bőven használat közben.
Nem akarlak elkeseríteni, de komoly lobbitevékenység folyik a marhahús ellen.A Shell nem csak benzint és gázolajat gyárt...
De tényleg agyrém. A fogyasztói szokásokért a cégen verik le?
Beszarok. Kik lesznek a következők? A pékek?
Megvan a megoldás. Emeljék fel az árakat a 3-szorosára és mindjárt kisebb lesz a kereslet. De akkor mindenkinek.
Komolyan mondom, ez már kettővel túl van az irritálóan fasz döntésen túl.
Ez az, amikor a műszaki realitást felülírja a szent jog.
Megyek röhögni.
Ennyi erővel a fingást is betilthatnák.
Úgy értem az emberi fingást. Évente kb. 1 marhaburgert eszek és egyáltalán nem eszek marhahúst vagy 4 éve.Nem akarlak elkeseríteni, de komoly lobbitevékenység folyik a marhahús ellen.
Az indok a marha fingik.