Nyilván a "jóérzésű" bloggereknek meg az egyetlen problémája, hogy éppen ne kapja be az ujjukat a digitalis fényképező, amibe éppen filmet cserélnek. De ugye a pénzt a kontent hozza, ráadásul kell a kattintásszám is.
Ez a megállapítás szintiszta bunkóság, mivel egyetlen forintot nem kapok a bloggért, illetve a kattintás szám sem érdekel sajnos, mert ez nem elsősorban a poszt hangvételén múlik, hanem a blog üzemeltetője, hova és mikor rakja ki, mert az nem mindegy.
Azt meg mindig jobban kajálja mindenki, ha valamit pocskondiázni lehet.
Ez azért tévedés, mert a blogomon mikor elkezdődött a Z2026 nagyon sok pozitív hangvételű poszt született. Sőt hittem a különálló beszerzési hivatalnak, és az újító szellemnek. Aztán jött az új Orbán kormány, BOBO-val és csapatával, a tisztogatással, és elfogyott a pénz is, mert Európában dagadt vezérünk, nem találja a helyét abban a közegben amit demokráciának hívnak és nem arről szól, hogy sajtát családja és klientúrája ellopjon mindent. Ez a kettősség bebaszott az egész reformnak, modernizálásnak. Jeleneg a főtiszti állomány kevésbé tapasztalt katonákból áll, a beszerzések csorgodálnak befelé és a kettősség egy viszonylag kritikus helyzetben gyengiti a honvédséget. (Irtál a CAS-ról átmeneti hiányáról is - magyarázd a katonáknak akik nem kapnak helikopteres légi támogatást egy ne adja isten helyzetben)
Én most személy szerint azt mondanám, hogy a következő szerb-magyat közös honvédelmi értekezleten azonnali hatállyal toljuk be az orosz cucainkat az asztalra, és cserébe kérjünk fegyverzetet a H145M-re. Géppuska lőszert, NIR blokkokat, és beléjük való rakétát. A fennmaradó összeget meg át lehet csoportosítani szárazföldi célokra.
Ezzel javulna a H145M fegyverzete, meg megszabadulnánk a párhuzamos üzemeltetéstől.
No ezzel egyetértek, hogy a 24-eseket át lehetne adni. A Mi-17-nek nincs váltótípusa, ez problémát okozhat a közeljövőben. A H225 nem tud ennyi katonát szállítani és kisebb raktere miatt a teher is inkább függesztve. Ja ennek sincs rámpája, mert valaki arról regélt azért szar a saját Mi-17 flottánk.. Ezt a flottát tovább lehetne üzemeltetni. Ami a hajózókat és müszakiakat érint, a létszámgondok nem azért vannak, mert több a helikopter típus, hanem azért mert nem volt koherensen együtt kezelve a humán erőforrás toborzás, kiképzés, az infrastruktúra és helikopter és szupport valamint a fegyverzet beszerzése. Itt került elbaszásra, hogy pld a szárazföldi vezetés nem akart pénz áldozni a nem irányított rakétákra, pedig a podokat beszerztük. A tervek megvoltak évek óta a hangárkomplexumra, de nem akart a pénzügyminisztérium forrás adni, pedig jöttek a helikopterek stb. (Nem pénz kérdés, mert arra van pénz amire nem fontos, pld. BUD airport, Mini-maxi dubaj, kinai vasút, pocsöm öccse... ezeknél nagyságrenddel kevesebb költség és fentiekből akármelyik eltolása egy évvel semmit sem jelent, mert jövedelmezősége vagy megvalósítása nem probléma.