T
Törölt tag 4082
Guest
Segíts kérlek, a dízellel működő flotta hogy használta el a benzint a szfi hadsereg elől?Azért mert nem volt már üzemanyag,de azt nem a Heer hasz álta el főként hanem a flotta.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Segíts kérlek, a dízellel működő flotta hogy használta el a benzint a szfi hadsereg elől?Azért mert nem volt már üzemanyag,de azt nem a Heer hasz álta el főként hanem a flotta.
A Sherman legalább megbízható volt(és ugye ez volt az érved)így miert is "ugrottam"volna?De megint a T-34re ugrasz, a Shermanra nem, pedig ha arányosítunk kb ugyanannyit mészárolt belőle a német nehézpáncélos kommandó...
Értem, hogy szerinted az oroszok untermench, csak ezt nem kéne ennyire nyíltan tolnod...
A flotta nyers kőolajjal működött nem Diesellel.Benzin meg nyers kőolajból lesz.Segíts kérlek, a dízellel működő flotta hogy használta el a benzint a szfi hadsereg elől?
A dízelolajjal működő tengeralatjárók hol működnrk nyers olajjal?A flotta nyers kőolajjal működött nem Diesellel.Benzin meg nyers kőolajból lesz.
Igen, mert a t34et untermencsek csinálták, szóval jó nem lehet. Ezt tudjuk. Érved ugyan nincs rá, csak ennyi, de az tuti.sokkal jobb harckocsinak tartom a Shermant mint a T-34-et.
Koreában és a II.vh alatt már megjelent 76milis ágyús angol változat.Mindkettő jobb volt,mint a T34/85.Ez az ergonómia manapság egy varázsszó lett, de azért halk kérdés, melyik Sherman változat, melyik T-34el szemben. A gyártásminőségen meg valóban sokat dob az, hogy ha épp nem bombázzák az üzemet.
Ettől függetlenül én a T34/85ig az M4et tartom jobbnak, utána ha egy paraszthajszállal is, de az előbbit. Meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről, de csak normális érvekkel.
És mind a kettőböl majdnem egy nagyságrendel többet gyártottak, mint a német páncélosokból összesen. Ez egy háborúban természetesen nem előny.
Mert lehet, hogy egy Tigris ellen 5 vs 1ben is a tigris nyer. Csak abból az egész fronton van 5, és így nehezen fogja megállítani az épp a gyalogságod vegzáló Shermant. Márpedig ugye a hkkat alapvetően erre használták. Már akinek volt elég.
Csak ezen eszközöket ők nem a védekezéshez tervezték.
És állítólag nem hátrány olyan eszközt tervezni a hadseregednek, amit a logisztikád el tud látni. Bár lehet, hogy mindenki más volt helikopter már megint.
De igen.
Technikailag a párducok első bevetésekor az állomány közel fele technikai gondok miatt esett ki...
De ez ugye csak legenda.
Értsd már meg,hogy a nagy hajó ették a kőolajat.A tengeralattjárók is sokat ettek ez tény de egy U boat pár tucat tonna gázolajjal több 1000 km-es hatótávolságot tudot addig ugyan ez egy cirkálónak(nem csatahajó csak cirkáló)több ezer tonna kőolajba került.A dízelolajjal működő tengeralatjárók hol működnrk nyers olajjal?
A németeknek kevés volt az emberük és a nyersanyaguk, részükről teljesen logikus volt a "nehézpáncélos kommandó", amikor már védekező harcot vívtak. Miért hülyeség gyártani egy olyan tankot, ami felér 5 ellenséges tankkal, ha kevés az embered és a nyersanyagod, és nem is tudnál az árából 5 használható olcsóbb hk-t kiállítani, képzett személyzettel? Azért nem került annyival többe pl. egy Tiger B, és nem fogyasztott annyival többet, mint amennyivel felülmúlta az ellenfeleit, ha még nem fogyott el a páncélhoz az ötvözőanyag a gyárakban, amíg jól tudták használni (volt még elég élő nem teljesen zöld legénység rájuk), meg volt még egyáltalán benzin. A legendagyártás a "használhatatlanul megbízhatatlan" nagymacskákról a hülyeség... a háború legvégén elhagyott tankok miatt mondogatják.
Úgy, hogy abból, amit nyersolajként eltüzelnek, abból is lehetne finomítani fehérárut...Segíts kérlek, a dízellel működő flotta hogy használta el a benzint a szfi hadsereg elől?
Akkor újra: a tigris megbízhatósága valahol a borzalmas és a katasztrófális között volt
Terepjáró képessége egy nyári záportól már nullára csökkent, és a fogyasztása miatt, ha értelmezhető mennyiségben vetik be, mondjuk az USA csinál hasonlót akkor, dönteni kellett volna, hogy az első páncéloshadosztály vagy a 3. és 4. Flotta kap üzemanyagot...
Ezt az MBT pdf-et jó lenne már elfelejteni... Ezer éves, tele pontatlan információval.
M60A1 szemből... hát meg fogsz lepődni. A lövegpajzs fizikai vastagsága durván 300 fölött van, az ágyúcső tövében a 400-at is eléri. Átlagban 330-350-körül.
Szerintem jó lenne forrásokat használni...Ezt az MBT pdf-et jó lenne már elfelejteni... Ezer éves, tele pontatlan információval.
M60A1 szemből... hát meg fogsz lepődni. A lövegpajzs fizikai vastagsága durván 300 fölött van, az ágyúcső tövében a 400-at is eléri. Átlagban 330-350-körül.
Értsd már meg,hogy a nagy hajó ették a kőolajat.A tengeralattjárók is sokat ettek ez tény de egy U boat pár tucat tonna gázolajjal több 1000 km-es hatótávolságot tudot addig ugyan ez egy cirkálónak(nem csatahajó csak cirkáló)több ezer tonna kőolajba került.
Valaki tett be értéket. Egy Tiger I asszem cirka 6-szor többe került, mint egy Pz IVH. Vagy a Panther-het képest volt ekkora?
Amúgy meg mivel gyalogsági támogatéshoz a csőszám is kell, így nézve bizony baj volt a kevés. Mert egy Tiger csak egy helyen tud jelen lenni. Öt hk meg öt helyen.
A gyalogságot nem támogatta harckocsi a németeknél,főleg nem nehéz-harckocsik.A gyalogságot a páncélvadászok és vadász páncelosok támogatták a németeknél.Valaki tett be értéket. Egy Tiger I asszem cirka 6-szor többe került, mint egy Pz IVH. Vagy a Panther-het képest volt ekkora?
Amúgy meg mivel gyalogsági támogatéshoz a csőszám is kell, így nézve bizony baj volt a kevés. Mert egy Tiger csak egy helyen tud jelen lenni. Öt hk meg öt helyen.
Úgy, hogy abból, amit nyersolajként eltüzelnek, abból is lehetne finomítani fehérárut...
A Tiprizt egyetlen 1942-es bevetésén, ami nulla eredményt hozott laza 8000 tonna nyersolajat használt le.
Ha csak 40% kihozatallal számolok, ez akkor is 3200 tonna benzin. Ez 4.2 millió liter benzin.
Na, ebből hány Me-109 bevetés jön ki, vagy mennyi páncélos és jármű üzemel hány napig?
A szövi haderő napi benzin igénye 1944 augusztusában volt 2.5 millió liter.
Legalábbis ezt az érték szerepelt a "Híd túl messze van című könyvben".
Ezt én értem, de a herbstnebel alatt milyen komolyabb FELSZÍNI flottabevetése volt a Kriegesmarinnek?A Tiprizt egyetlen 1942-es bevetésén, ami nulla eredményt hozott laza 8000 tonna nyersolajat használt le.
Valaki tett be értéket. Egy Tiger I asszem cirka 6-szor többe került, mint egy Pz IVH. Vagy a Panther-het képest volt ekkora?
Nem kellett sok bevetés,pont ez a durva.Ezt én értem, de a herbstnebel alatt milyen komolyabb FELSZÍNI flottabevetése volt a Kriegesmarinnek?
(A kérdés elsődlegesen @dudi Nak szól